F-64 malé zamyšlení....a prší a prší

28. dubna 2017 v 9:24 |  Články o životě a jak to vidím já

Jen takové malé zamyšlení nad diagnózou F-64.0 - F-64.1 - atd.

Ještě než začnu psát něco ohledně těch diagnóz, tak jsem chtěla říci, že jsem asi před měsícem změnila dávkování hormonů.

Na začátku HRT jsem brala ráno 2mg Estrimaxu a 50mg Androcuru.
Asi po 5 měsících jsem brala 2mg Estrimaxu ráno, 2 mg večer a jen 25mg Androcuru.
No a teď beru ráno 4mg Estrofem a 12,5mg Androcuru

Toho Androcuru beru tak málo, protože když jsem brala 25mg (tedy polovinu předepsané dávky), tak jsem při krevních testech měla velice mrňavou hodnotu testosteronu. Já se domnívala, že už šlo i o přirozený úbytek testosteronu vzhledem k věku, tak jsem si pak dávku snížila až na čtvrtinu tabletky. Čím méně chemie do tělíčka, tím lépe, říkám si, a Androcur moc játrům neprospívá, ale na druho stranu něco malinko určitě potřebuju, protože mi tam dole ještě něco přebývá. Až mi to ufiknou, tak bych nejraději přestala brát Androcur úplně, ale chtělo by to pak jít občas na odběry krve a zjistit jaké jsou hladiny hormonů.

A pro ten Estrofem jen ráno, jsem se rozhodla na základě vlastní úvahy. Pokud budu věřit naměřeným hodnotám u dívek, tak nejvyšší hodnoty byly ráno, pak to klesalo a v průběhu dne se to již udržovalo na malých hodnotách, víceméně stejný průběh až do ranních hodin, kdy se opět hladiny zvýšily. Tak jsem si říkala že to vyzkouším, do tělíčka dostanu všechny hormony ráno a šmitec. No uvidím časem, jestli se něco nějak projeví, ale zdá se mi, že se mi o něco malinko zvětšily stehna. Jen takový dojem, nic víc. No jo, jenže já bych raději kdyby se mi zvětšily kozičky a zadeček…a ne jen stehna, tam o to moc nestojím. Ale, jak říkám, je to jen můj pocit, ještě měsíc počkám a uvidím.
Taky to může dopadnou tak, že se změním takhle.

Mimo ty prášky baštím jen nějaké fytoestrogeny…červený jetel, sojové výrobky, dělám si fenyklové čaje a přidávám do jídel relativně hodně kmínu. U toho kmínu jsem četla, že na myškách to mělo účinek na růst prsních žláz…nebo co to ty myšky mají, tak to zkouším na sobě. Já jsem velká myšička, tak by to mohlo mít vliv i na mě a třeba budu mít kozičky C. Jééé to bych byla nadšená! Stejně se nikdy nedozvím co funguje a co ne, co má nějaký vliv a co ne…to je spíše pro můj vlastní pocit, že podnikám nějaké kroky. Myslím si, že něco pravdy by také mohlo být na tom, že je to i v naši hlavě - tedy, zda se cítím být holka (či žena), jak vnímám sebe sama a také jak vnímám svá ňadra. Já si je každý den masíruju bodlákovým olejem, mluvím s nimi a představuji si, že budou větší. (Epigenetika). A to s nimi mluvím nejen česky, ale i čínsky, rusky, dánsky, španělsky, italsky a španělsky, aby byla jistota, že mi ty moje kozičky rozumí.
Pokud se tomu všemu někdo či některá bude smát a za břicho se popadat, nevadí…nemám to nikomu za zlé a chápu to. Pohledy mohou být různé a názorů tisíc.

To co jsem vše popsala je jen můj vlastní experiment a nikoho nenavádím k nějakému následování, či tak něco. Každá si hledáme ty vlastní cestičky. Co jedné vyhovuje, to druhé nemusí.



No a teď k těm diagnózám řady F-64, které by údajně měly skončit příští rok. Já to zatím beru jen jako teorii, protože tomu uvěřím, až to bude oficiální, tedy černé na bílém. Ale ani netvrdím, že tomu tak opravdu nebude, už se o tom nějakou dobu mluví a píše. No, uvidíme.

Jenže, čistě hypoteticky, pokud k tomu opravdu dojde, co pak bude dál s námi? Já bych si mohla říci že mě už se to netýká, ale to si určitě myslet nebudu, mám za to, že takové změny se mohou dotknout v konečmém důsledku nás všech. Pakliže už nebudeme osoby s diagnózou transsexualita (s poruchou pohlavní identity), kam nás šoupnou? Pod nějakou širší všeobjímající diagnózu s jiným názvem nebo nás vyšoupnou úplně a budeme běžní lidé, kteří se prostě jen nějakým způsobem liší od ostatních, tedy většinové společnosti. Budeme něco jako gayové nebo lesby? No páni, já bych si tedy řekla, že mezi někým kdo je gay a mnou je pořádný rozdíl. Gay potřebuje nějaké léky? Gay potřebuje operaci?
Že jsem trans holka, s tím už nic nenadělám, ale kdybych nebyla a byla bych místo toho gay, tak bych mohla skákat radostí. O tolik problémů méně, tolik ušetřených peněz…na veřejnosti svým způsobem žádné problémy, možná bych ani nepřišla o nikoho z mých přátel a všichni by to přijali lépe. To by bylo jiné kafe.

Abych to tedy uzavřela. Katastrofický scénář by byl (tedy ne pro ty co mají na kontě nějaký ten miliónek), pokud by se přestaly hradit operace z veřejného zdravotního pojištění a také léky bychom si hradily(i) sami. Chceš operaci? Zaplať si ji. No a na operaci by mohl kdokoli kdo má peníze, nebo by to zase někdo musel schvalovat? Otázek by mohlo být hodně…tak uvidíme jak to nakonec vše dopadne.

Mějte se všichni (i v tom deštivém počasí) moc hezky. Niki


 


Komentáře

1 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 28. dubna 2017 v 12:16

1) Operace se zde nehradí plně z veřejného pojištění a nemocnice si na ně shání povětšinou jiné zdroje např. z EU peněz. Z veřejného pojistění se zaplatí jenom malá částka okolo 30tisíc, více viz blog Terky. 30tisíc našetřit lze. Stejně tak jako na operaci štítné chrupavky měli v HK nemocnici granty, je to u jiných nemocnic podobné. Navíc VZP, není to dlouho, se vyjadřovala ve smyslu, že náklady na léčbu transsexuality(cca 750osob) jsou oproti jiným onemocněním tak nízké, že by neuvažovaly o nějakém zpoplatnění.

Problém nastává v případě komise, kdy proces schvalování SRS je navázán na přesné určení DG dvěma nezávislými lékaři v oboru psychologie a sexuologie. Pak si to lékaři berou všechno na triko, jestli někoho k SRS doporučí nebo se bude obcházet vyhláška o specializovaných lékařských službách. Také to není dávno, kdy odvolací soud dal travestitovi Gabrielovi/Dianě za pravdu, že došlo k vynucené sterilizaci a zmrzačení a to i přesto, že Gabriel psychologovi a sexuoložce lhal a ani se tím později netajil. Stejně se tím ukotvením ve vyhlášce akorát ztrácí význam vědomého souhlasu.

Za mne čím dříve se vyškrtne tím líp. Sama osobně mám nejeden soudní spor jenom za to, že jsem transsexuální. Nejprve kvůli tomu, že jsem si dovolila si změnit jméno, tomu jsem úspěšně odolala a teď to zas zkouší čeští xindli na to, že jsem duševně nemocná. Ještěže jsem na tom argumentaně poměrně dobře a nebojím se toho. Celá diagnoza akorát svádí ke stigmatizaci a diskriminaci. Pro člověka, který je v životě trochu aktivní, může mít stigmatizace destruktivní účinky od okolí.

Cítí se z Vás někdo nemocný snad? Tak by se mělo vymyslet jiné řešení. Jenomže v TS vodách nikdo tolik aktivní není, aby se na tom něco změnilo.

2) Masírování ňader podporuje tvorbu prolaktinu a může přispět k jejich zvětšení.

3) Co jsem se bavila s HF, tak asi polovina holek vysadí androcur do dvou let od operace, zbylá polovina si ho nechá dál. Androcur představuje riziko zhoubných a nezhoubných nádorů jater a nezhoubných nádorů mozku viz příbalový léták. Jeho velmi dobrou alternativou je nalezení si po SRS svého endokrinologa, který bude předepisovat Verospiron. Ten byl původně vyvinut jako diueretikum a pak se zjistilo, že má antiandrogenní účinky a působí proti účinkům ženského aldosteronu, testosteronu z nadledvinek, které zůstanou aktivní i po SRS.

2 Miriam Miriam | 28. dubna 2017 v 12:27

BM narazila na několik zásadních věcí:

1) opravdu si přijdeme nemocné/í? (Já ne... :-) ) a pokud se s BM někdo soudil a odvolával se na duševní nemoc, tak to je přesně ten důvod, proč má být TS ze seznamu duševních nemocí vyřazena... (v SR mají TS osoby například znemožněno vlastnění zbraní a ZP všeobecně)

2) lhát doktorům nemusí být vždy úplně chytré...
(Ano, o G/D koluje spousta mýtů... že byla k operaci donucena... že už by jinak nedostala HRT... sama nevím, co je na tom pravdy... neví někdo?)

Mě by spíše zajímalo, jak se budou v budoucnu chtít zákonodárci postavit ke změně pohlavî legislativně...

Nevidím například důvod v tom, že by se člověk s TS měl rozvádět/ rušit RP... státu není nic do toho, s kým kdo žije nebo žít chce...

3 Niki Niki | 28. dubna 2017 v 12:41

[1]: Děkuji Domi za tvůj pohled a doplnění informací. Uznávám, že v tomto směru jsi hodně dobrá. :-)

1) Říkala jsem si, aby to neměly holky od příštího roku složitější, ale nakonec může dojít paradoxně i k tomu, že to budou mít naopak snadnější. No, jsem na to opravdu zvědavá.
2) S těma kozičkama si mě potěšila, asi kráčím správnou cestou.
3) Verospiron mám doma, užívala jsem ho ještě než jsem začala HRT, protože jsem někde četla studii, že je vhodný na růst prsou nebo něco v tom smyslu.
Takže, jak říkáš, po operaci je to dobrá alternativa k Androcuru. Nakonec, jestli je to pravda, v USA se předepisuje místo našeho Androcuru.

4 Niki Niki | 28. dubna 2017 v 12:50

Takže snad na ten katstrofický scénář nedojde a vše bude celkem O.K.
Ale zvědavá jsem stále co příští rok přinese za změny.

[2]: Miri díky za tu legislativu, na tu jsem nějak pozapomněla a ta je hodně důležitá.

5 kámoška kámoška | 28. dubna 2017 v 13:41

[4]: pro Tores Gorgeous není legislativa důležitá vůbec, jak tvrdí, tento člověk doklady a právní identitu fakuje, to je zbytečné a vedlejší, to k životu nepotřebuje,
pokud Tores fakuje tuto režimni buzeraci ve smyslu jsem jen rodné číslo nic víc, proč Tores taky tak horlivě nefakuje prachy, ty jsou také výmyslem a buzerací establišmentů a režimů :-D

6 Niki Niki | 28. dubna 2017 v 17:22

[5]: Vida, já Terezu už delší dobu, z určitých důvodů nesleduji a proto se chci zeptat. Ona už někde naznačovala, že kašle na nové doklady a novou identitu?

A má vůbec zájem o SRS nebo se jž dostatečně zviditelnila a už po ní netouží? O_O

7 Miriam Miriam | 28. dubna 2017 v 17:43

[5]: Tak jako slyšela jsem, že to u určitých sexuologů lze takhle dělat... akorát si mnoho let chodit pro hormony a žít si život tak, jak chcete... se špatným jménem a s M v občance...

8 Miriam Miriam | 28. dubna 2017 v 17:45

[6]: Na FB včera ukazovala nové video... informace v něm a především její komentáře pod ním byly rozporuplné... a spoustu lidí dost naštvaly...

Co se týče toho, jak dopadla u komise a jak to teď cítí s SRS je neznámé...

9 Niki Niki | 28. dubna 2017 v 18:08

[8]: Děkuji za info.
Já jsem, bohužel, dokonce uvažovala i nad možností, zda i ta její transsexualita není jen předstíraná a součástí nějakého plánu.
Doufám , že snad ne...ale...je možné cokoli.

10 Miriam Miriam | 28. dubna 2017 v 18:41

[9]: Předstírat TS je jedna věc... brát rok a půl hormony je věc druhá... nemyslím si, že by tohle rozumný člověk udělal...

11 Vlaďka Vlaďka | 28. dubna 2017 v 21:30

No když jste to tu načali, tak jsem mrknula na FB ohledně toho, že Toresek nepotřebuje ženskou občanku a přečetla si reakce lidí, co píšou, že oni takovou občanku potřebují, protože s tím mají problémy a hlavně jsem si přečetla reakce Tores na ně a zvedlo mě to ze židle. Teď už je nadmíru jasné, že Tores je jen sebestředný kretén. :-!

12 TS Ženská. TS Ženská. | 28. dubna 2017 v 23:27

[2]: máš i nemáš pravdu, státu není nic do toho s kým chceš žít a taky s kým žiješ, do toho ti stát nemluví.
ale, uzavřít manželství u nás mohou pouze jedinci opačného pohlaví, čili, dvě ženy prostě ne.

do té doby dokud nebude uzákoněno jinak.

uzavřít registrované partnerství s osobou stejného pohlaví nikdo TS nezakazuje. ;-)

ale, můžeš se potom jako plnohodnotná žena vdát, což jsi dříve nemohla ;-)  :-)

13 TS Ženská. TS Ženská. | 28. dubna 2017 v 23:41

tak Toresek mi nesedl od prvního shlédnutí a přítel měl u něj jasno hned.

nějakou poruchu asi má.
ale jde mu pouze o zviditelnění se, chce být středem pozornosti za každou cenu.  

někteří lidé pro to udělají vše.

14 Vlaďka Vlaďka | 29. dubna 2017 v 0:10

[13]: Mně taky nesedl hned od začátku, ale těmi reakcemi na FB se mi vyloženě zhnusil. Lidi tam slušně napíšou, že neutrální občanka bývá problém a on jimi div ne pohrdá a skoro se jim za to vysmívá. Tohle je ta pomoc transkám? Já to mám takhle a že to vy máte blbě - dobře vám tak? :-!

15 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 0:16

[14]: myslíš že má v občance i starou fotku :D , on se zřejmě vyoutovává tůůůze rád. ;-)

16 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 0:23

mimochodem, jestli se někomu zdá divné či nevhodné že u tores používám mužský rod, nemá to nic společného se vzhledem, každá každý vypadáme jinak, nemá to nic společného ani s rodným číslem či pohlavím v OP.  na muže prostě mluvím v mužském rodě ;-)

17 Vlaďka Vlaďka | 29. dubna 2017 v 0:28

[15]: Asi ano. Youtube a Facebook je spíš převážně pro mladé, Blesk a zprávy v televizi jsou pro střední věk a výš, no tak už nám chybí je výstup v Kouzelné školce, aby ho poznaly i děti. Při takovém outování všude možně už postrádám smysl snahy, vypadat co nejvíce jako žena, když stejně celá republika bude vědět, že je TS.

18 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 0:42

[17]: nene, on tvrdí že JE CO JE.

s tím souhlasím. ;-)

19 Niki Niki | 29. dubna 2017 v 3:13

Když už jsme u té Terezy (Tores)(Jakub Španihel), je to vůbec její jméno nebo zase nějaký pseudonym....mě se jako neutrální moc nejeví...nebo se už i taková jména dávají jako neutrál? ???

20 Miriam Miriam | 29. dubna 2017 v 7:24

[12]: Myslela jsem to jinak... já bych udělala manželství pro všechny... a štve mě ta nutnost rozvodu...

[15]:  V občance má novou fotku

[14]: Tores prý obecně nepřipouští diskuzi s nikým, kdo s ní nesouhlasí...

[19]: Tores je pseudonym (jmenoval se tak její pes a její firma... na druhou stranu, jeden z mých psů má hezké jméno... klidně bych se tak taky jmenovala...)

21 Niki Niki | 29. dubna 2017 v 7:46

[20]:  S tím manželstvím souhlasím....rozvádět se a pak uzavírat registrované partnerství.

Já myslela to jméno Tereza...tedy co má v občance?

22 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 8:19

[19]: nemá neutrál, má pořád občanku na staré jméno. ;-)
takže, je to pouze přezdívka kterou prý měl už dřív.

23 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 8:23

[21]: co vím má tam Kubíka :-D

24 Niki Niki | 29. dubna 2017 v 8:24

[22]: Aha - to se picnu. Tak to jsem vůbec nevěděla.
Takže v OP má Jakub Španihel a vystupuje pod těmi ostatními jmény a pseudonymy. O_O

25 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 8:32

mimochodem. když řekneš že jíš fytoestrogeny,to jsou koncentrované rostlinné hormony, v tabletách, v prášku, v kapkách, ve spreji atd. ty baštíš pouze potraviny s vyšším obsahem fytoestrogenů.

26 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 8:36

[24]: pokud se něco nezměnilo, tak ještě do nedávna ano. ;-)

27 Niki Niki | 29. dubna 2017 v 8:42

[25]: Děkuji, máš pravdu, špatně jsem to formulovala.
Baštím fytoestrogeny obsažené v potravinách...jinak teda žádné tabletky apod. :-)

28 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 10:58

[27]: to já jen pro přesnost, aby zase někdo netvrdil že se všechny potají docpáváme ještě fytoestrogena za několik tisíc. ;-)

29 Miriam Miriam | 29. dubna 2017 v 12:06

Tak zase já bych vcelku chápala, že nechce zbytečně dvakrát měnit doklady a diplomy... akorát ta situace je fakt schíza... :-(
Ale jak jsem řekla, některé z nás to takhle dělají...

30 Zuzka Zuzka | 29. dubna 2017 v 12:39

[29]:Vše co je podstatné jsem změnila. V podstatě vše krom maturitního vysvědčení. Nebavilo mně pořád někde na úřadech někomu vysvětlovat že ten pán co je to na něho napsané má bohužel se mnou hodně společného. :-(

31 Miriam Miriam | 29. dubna 2017 v 13:37

[30]:  Představa, že budu měnit všechny diplomy, mě dost ničí...

32 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 29. dubna 2017 v 13:41

Docela smutný, že se misgenderuje zrovna paradoxně mezi trans pre-op, podejte si ruce s netolerantními cisgendery.

Je to samozřejmě pokaždé ubohost.

33 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 14:45

[32]: no, vím že to na mě není ;-).

ale jak Tores sám řekl jedné TS holce, ty jako žena ještě nevypadáš tak tě budu oslovovat v mužském rodě.

takže, taky oslovujeme podle toho jak ho vnímáme. ;-)

jak se do lesa......

mimochodem, od kdy ty jsi tolerantnost sama :D zase nějaká novinka ;-)  :-D

34 Vlaďka Vlaďka | 29. dubna 2017 v 15:10

[32]: Čekala jsem, kdy se ozve slečna dokonalá. Nezklamala. Znáš to o tom vlastním prahu, že?

35 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 29. dubna 2017 v 15:12

[33]: to bylo taky i na tebe a to tvoje ON v komentu 15
Mimochodem ty často používáš také deadnaming a tripleT a teď ukazuješ. Opravdu jako malý dítě.

Takže co máš ty v občance? M že jo? A dole? Vypadáš snad líp než Tores? Takže chceš oslovovat jako chlap? Docela ráda bych věděla podle čeho ty rozděluješ lidi na muže a ženy.

Nevím, co kdo jiný říkal, ale Gandhí: Oko za oko a svět bude slepý. Proč se s tebou bavit a diskutovat, když se neumíš chovat.

36 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 29. dubna 2017 v 15:15

[34]:
Zrovna ty máš co do dokonalosti mluvit. Oslovujete jiné jako muže a na blogu se jako chlap fotíš.

37 Vlaďka Vlaďka | 29. dubna 2017 v 15:29

[36]: Ono by si to chtělo přečíst i kontext ty hlavo dubová. A jestli se chceš zastávat Tores i po tom, co předvedla na FB, tak už nereaguj. :-!

38 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 15:34

[35]: jak ty víš co mám v občance a dole tunto, spolu spíme :D

kdo ví co máš v občance opravdu ty ;-)

a v každém komentáři připomínej a chlub se že máš po SRS protože jsi fakt jediná.

no nic, vzdávám to. ;-)

39 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 29. dubna 2017 v 15:49

[38]: Já jen chtěla slyšet, kdo je u tebe chlap a kdo ženská? Podle čeho mám já třeba oslovovat tebe?

Já mám sice po ale rozhodně nemám tu potřebu někoho misgenderovat nebo používat deadnaming jako ty. Byť je zjistitelný.

[37]: nezastávám se nikoho, jen mi přijde tohle dohadování divný, zvlášť když většina z vás má v OP to samé co Tores

Mimo ty dva hloupé komenty věcně: Já třeba zažila to, že když jsem vystavovala faktury, tak mi bylo jednou řečeno, že jsem podvodnice, když jsem změnila jméno a nezaplatili mi. Zkrátka ve veřejném rejstříku živností a i v obchodním rejstříku budete mít tu změnu zapsanou. Sice jsem si to pak s nim vyřídila, ale mít s.r.o tak neutrální jméno ani nepoužívám a rovnou přejdu na ženský. Já obě s.r.o. pustila.

40 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 15:53

[35]: jen pro připomenutí tvého empatického chování k TS.
není to tak dlouho co jste se na blogu T navážely do holek které z jakéhokoli důvodu nechtějí SRS, že jsou to jen shemale, že to nejsou ženy, že to jsou úchyláci atd.

a od doby co jsem se těchto holek zastávala, ty sis zafixovala v hlavičce že zřejmě patřím mezi holky které SRS omítají.
omyl zlatíčko, který jsi mohla postřehnout už dávno.

že se někoho zastávám nemusí vůbec znamenat že sdílím jeho přesvědčení, ale to ty nepochopíš, já vím. ;-)

41 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 16:04

[39]: jinak.

to není podle OP, ani podle vzhledu.
soudím toho člověka podle toho co neustále předvádí a jak se chová.
podle toho ho vnímám. s genderem problém neměl, vlastně to připomíná neustále pořád,
jakej to byl super bejk a fešnej chlap kterej měl každou.

z toho člověka prostě ženu necítím a nejsem rozhodně sama.

a ty si mě oslovuj jak chceš, nejlépe vůbec. ;-)

42 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 29. dubna 2017 v 16:17

[40]: odpovědi se nedočkám, kdo je podle tebe chlap a kdo žena. Protiřečíš si. Osobně si myslím, že ty k SRS nedojdeš, to jsem věděla dlouho. Pak ale co je Tores a co jsi ty?

A kdo na blogu popichoval urážení holek, co operaci podstoupit chtěly? A pak se toho chytli magoři, co všem blogerkám nadávali do fetišáků. Jenom pod tvým blogem a jedním postem bylo víc jak 50 štvavých komentů na Terku a další. Jenom na mne kvůli tomu, že mám dítě sis pletla transsexualitu s orientací a nadávala do fetiše taky. Flamewarem sis uměle zvyšovala sledovanost na blog.cz. Stavět si oblíbenost na nenávisti není dobrý. Nechali jste toho, až jsem ti začala hrozit trestním oznámením, pokud výhružek a pomluv nenecháte. O tom, jak jsi úspěšná blogerka svědčí i to, že ani jeden z tvých čtyř blogů nevydržel. Od té doby nemusím některé lidi a většinou s vámi ani diskutovat nechci. To jen mimochodem pro vyjasnění si situace, proč tě nemusím.

Ale teď už mi snad odpovíš, kdo je žena a kdo muž.

43 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 29. dubna 2017 v 16:25

[41]: Takže chceš říct, že stavíš gender na svých subjektivních pocitech, což je hodně velký alibismus a popírání toho, co od okolí většina translidí očekává.

Jinými slovy: "Pro mne je to pořád chlap."

To samé by se dalo říct i o tobě, jestli chápeš nějak to, co píšeš a taky o tvých kámoškách, proč si třeba V stěžuje na blogu na svého bratra, který ji nechce přijmout. Vždyť to je přece jen subjektivní pocit, když je někdo transfóbní.

Trochu otevřenosti a logiky by ti neuškodilo.

44 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 16:31

[42]: :D  :D  :D  :D  :D
já se k tomuto vážně vyjadřovat nebudu, k tomuhle prostě není co říct :-D

Domčo jsi prostě nej :-D

45 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 16:33

[42]: a prosím prosím, už nemysli, vono ti to nejde, tak si nedělej bolení hlavinky ;-)  :-)  :-)  :-)

46 Zuzka Zuzka | 29. dubna 2017 v 16:42

Holky a co takhle změnit téma. :-)
Třeba máte na zítra připravená košťátka? :-)  :-)  :-)

47 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 17:16

[43]: tak si spolu jděte třeba na kafe, mě je to vážně fuk.

hlavně že tvá kamarádka T která nesnášela kde koho za kde co byla ok.

koštátko a zametej ;-).

[46]: dobrý ok, už jsem změnila téma na ty koštátka ;-)  :-D

48 Zuzka Zuzka | 29. dubna 2017 v 17:22
49 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 17:48
50 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 17:50

zrovna jsem si udělala moc fajn rizoto se zeleninou a sojovým masem :-)
zase se musím pochválit za recept :-D

51 Zuzka Zuzka | 29. dubna 2017 v 18:46

[50]:To je tvůj, nebo si ho někde získala?
Tak se poděl a já ho zkusím. :-P

52 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 19:08

[51]: sáček sojových kostek, vysypeš do osolené vody s kostkou zeleninového bujonu a uvaříš, cca 15 minut.
mezi tím si uvaříš rýži, dva sáčky.

vodu ze soje sliješ, podliješ olejem a přidáš lžíci indického kari, za občasného míchání smažíš, mezi tím si na hrubo nakrájíš dvě střední cibule a dáš k soje.
nakrájíš dvě menší papriky, dvě menší rajčata, tři stroužky česneku  a přidáš je k tomu, jak zelenina trochu změkne, přidáš pepř, lžíci Worcestrové omáčky a lžíci sojové omáčka a trošku čili a lžíci kečupu, půl kostky masového bujonu a půl kostky zeleninového bujonu.
dosolíš a děláš cca 10 minut, vsypeš tu uvařenou rýži, trochu provaříš a máš hotovo.
není třeba podlévat. ;-)

snad jsem na nic nezapomněla, to víš, už je to dvě hodinky co jsem to vařila :D

53 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 19:12

[51]: základ předem vymyslím a zbytek už vymýšlím při vaření.
i když, někdy začnu vařit a ještě netuším co vlastně dělám. :-D

54 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 19:19

ty lžíce jsou jen orientační množství, já sypu a liju přímo. ale + - by to mohlo sedět. ;-)

55 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 19:48

Niki, marně koukám na tvoje recepty a to si je začala psát skoro před půl rokem. že se nestydíš :-D

56 Vlaďka Vlaďka | 29. dubna 2017 v 19:53

[43]: Co to meleš, co to sem pleteš? Nemá to s tématem nic společného.

57 Zuzka Zuzka | 29. dubna 2017 v 20:00

[52]:Bezva, dík, určitě zkusím :-)

58 Niki Niki | 29. dubna 2017 v 20:25

[55]:  Lucko, je dobře žes to připomněla, já vím že jsem hrozná šiška...už jsem dávno měla nějaké recepty uveřejnit, protože vařím ráda, peču a všelijak experimentuju. Peču si i vlastní housky, chlebíky, buchty, apod.

Dnes jsem Věrce udělala 12 ks suprových muffinků s ananasem, rozinkami a kousky čokolády. Kdybyste viděly jak to Věrce chutnalo...no, hřálo mě to u srdíčka. :-)

Slibuji, že do mých narozenin v červnu, pár receptíků uveřejním. :-)

59 Zuzka Zuzka | 29. dubna 2017 v 20:42

[58]: Tak ty bych také zkusila. :-)
Dneska prostě budu sbírat recepty. :-)

60 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 20:46

[58]: já už buchty moc nepeču, neb bych se potom neunesla. ;-)
já chci spíš shodit než přibrat.
ale zase, trápit se hladem nehodlám.

61 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 20:47

[59]: že bych zase na blog občas začala psát recepty. :-)

62 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 20:48

tak jdu přidat jeden jednoduchý. ;-)

63 Zuzka Zuzka | 29. dubna 2017 v 21:04

[62]: Tak já se jdu hned podívat. :-)

64 TS Ženská. TS Ženská. | 29. dubna 2017 v 21:10

už je tam :-)

[63]:

65 Zuzka Zuzka | 29. dubna 2017 v 21:42

[64]:Bezva, už teď na to dostávám chuť. :-)

66 TS Ženská. TS Ženská. | 30. dubna 2017 v 7:43

jinak. abych to uvedla trošku na pravou míru.
jakého je kdo pohlaví lidé určují podle subjektivního pocitu, ne podle berušky ve vlasech, ne podle občanky, ne podle toho co máš v rozkroku, ale podle toho jak tě lidé vidí a vnímají.

trestním oznámením na to že na blogu jste se hádaly a vjížděly si do vlasů, jsi mohla strašit malé děti, snad nevěříš že ten blog skončil kvůli tobě, to by si mě zklamala.
blog už byl jen o hádkách a urážení bez ohledu co jsem psala, ztratil smysl.
a další blog, ona většina TS v určitém stadiu prostě TS blog zruší, to nemá nic společného s blogováním.

a nesmysli že jsem se do někoho navážela že SRS plánuje, chce, jde na ni, nebo už má po SRS. já SRS plánovala hned od začátku a nikdy se tím netajila, takže logicky je tohle prostě totální blbost na druhou.
pouštěla jsem se pouze do trubek kterým chyběla empatie že jsou prostě holky které mají svoje důvody na SRS nejít, ale zrovna tak jsem bránila ty které SRS plánují před těmi které SRS odsuzovaly.

což jde vidět u tebe, která tvrdí že jsem odsuzovala SRS, a u Tgcz která tvrdí že odsuzuju ty které SRS nechtějí.
člověk se nezavděčí nikomu ;-)

a do toho že máš ty dítě, mě nebylo nikdy nic a nikdy nic jsem k tomu neřekla. to je stejný výplod jako že já jsem ti vyhrožovala nebo dokonce prý tvojí malé, či co. tohle obvinění a pomluva už na žalobu opravdu je.

ale že jsi psych.... kterému údajně ubližuje celý svět a soudí se s kde kým, to klidně napíšu.
kolem tebe radši velkým obloukem a nedívat se do očí ;-)

67 Vlaďka Vlaďka | 30. dubna 2017 v 13:14

[66]: Já jenom doplním, že to není jen o tom, že by jsme z toho člověka ženu necítily, nevnímaly, ale (minimálně z mojí strany) i o tom, že neznám a ani si nedovedu představit žádnou ženu v mužském těle, která se vyloženě chválí s chlapskou minulostí, chvástá se jaký to byl boreček chlap a předvádí se ve videu, co všechno otestosteronoval. Pár nějakých fotek je neškodných, ale tohle fakt smrdí. Prostě mám nějaký základ, o který se opírám a díky tomu mám názor jaký mám. Už jsem říkala u kafe Nikolce: Já být Hankou Fifkovou a vidět to namachrované testosteronové video, tak Toreskovi tu diagnózu zruším. :-?

68 Niki Niki | 30. dubna 2017 v 13:44

[59]:  Zítra muffinky nafotím a přidám receptíky. :-)

69 Niki Niki | 30. dubna 2017 v 13:51

[67]:  Včera jsme se společně s Věrkou koukly na jeho (Jakub Španihel) 3 videa (hádka s Jenny - testosteronové - a to poslední) a dost jsme to spolu probíraly.

Co si o tom všem myslíme (a další věci) napíšu v zítřejším článku. :-)

70 Zuzka Zuzka | 30. dubna 2017 v 13:55

[68]:Juj, už se těším :-P

71 Niki Niki | 30. dubna 2017 v 14:05

[70]: Dnes odpoledne budu ještě péct muffinky bezlepkové (pro sebe) a smažit palačinky crepes s jahodami, se šlehačkou a polité čokoládkou. Mňam.

Věrka mi pak vyčítá, že u mě moc nezhubne, tak ji budu muset zítra potrápit přísnou hladovkou a 10km procházkou lesem. :-D

72 TS Ženská. TS Ženská. | 30. dubna 2017 v 14:12

[67]: já mám pocit úplně stejný.

73 TS Ženská. TS Ženská. | 30. dubna 2017 v 14:16

[69]: víš, myslím že probírat jiné ad jsou jacíkoli ve článcích, to asi není zrovna správné. chceš klesnout na jeho úroven, potom můžeš o druhých taky začít točit videa. ;-)

komentáře je něco kde se diskutuje a vyměnují názory, článek, to už je něco jiného.

74 TS Ženská. TS Ženská. | 30. dubna 2017 v 14:20

[71]: tak koukám že ty tvoje recepty pro mě asi nebudou. 10 km fakt a vážně chodit nehodlám.
fuj taková sprostá slova,
taky běhat, cvičení atd, co sprostého se tady ještě nenaučím :-?  :D

75 Zuzka Zuzka | 30. dubna 2017 v 14:24

[74]: To nejsou sprostá slova. To je výčet nepřijatelných a škodlivých aktivit. :-)

76 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 30. dubna 2017 v 14:24

[66]: blogy s bujonovým vařením ti šly lépe, ale i pod spálenou rybou jsi dovedla urazit dost ostatních. Pro připomenutí například, že kdo nechodí ke gynekologovi není žena. Jenomže u toho tvého gynekologa nohy neroztahuješ a dlouho ani nebudeš. Každopádně mi to je jedno. Napsala jsem, protože v diskuzi používáte deadnaming, misgendering a tripleT(Trannier Than Thou).

Ozvala jsem se a ptám se vás, jestli je to u vás doma normální a jestli chcete mít taky takovou odezvu od ostatních? Všimni si, že já se použití všech tří termínů doposud držela a neponižuju se na tvojí úroveň. Dokonce jsem i uvedla jeden pádný argument, proč nepoužívat neutrální jména=veřejné rejstříky.

[67]: Není to dlouho, co se tu tvoje kámoška exhibovala ve svářečském a ty jako chlap.  Vaše subjektivní pocity jsou opravdu špatně zvolený argument. Ty a TS nejste o nic víc ženou než Tores, můj subjektivní pocit.

Psala jsem už kdysi dávno: Brát rok hormony je už pořádný argument na to, aby někdo byl transsexuální, protože běžný cisgender by tohle nikdy neudělal ani za milion. Nevšimla jsem si, že bych měla mít průkazku do vašeho transklubu, kterou byste mi za prohřešek roztrahaly. Jestli má někdo pocit, že je jiná víc trans než ta druhá, pak je to mezi vámi jen o závisti.

77 Niki Niki | 30. dubna 2017 v 14:28

[73]: Abych pravdu řekla, nad tím videem jsem i trochu přemýšlela.

No a s tím článkem...pochopila jsem jak to myslíš, možná máš pravdu a asi od toho upustím a napíšu naše názory do komentáře...ještě se rozhodnu. :-|

[74]: Tyhlety dobroty běžně nedělám, jen někdy přes víkendy...a sama to moc nejím, ráda bych, ale nějak nemohu. :-(

78 TS Ženská. TS Ženská. | 30. dubna 2017 v 14:34

[76]: drahoušku, já se za to že pracuji a nejspíš tvrději než ty nestydím.
nejsem ani náhodou jediná ženská na světě, která občas zaskakuje nebo zaučuje nové svářeče. ;-)

jinak na tvoje komentáře i na tebe už mám jen jedinou reakci.
BLÉÉÉÉÉÉÉ.

sbohem a páá.

79 Zuzka Zuzka | 30. dubna 2017 v 14:37

[77]:Já tyhle dobroty zatím můžu, jelikož jsem si ještě nepořídila váhu. :-D

80 Zuzka Zuzka | 30. dubna 2017 v 14:38

[78]:Snad nejseš také od černého řemesla? :-)

81 TS Ženská. TS Ženská. | 30. dubna 2017 v 14:42

[76]: a můj subjektivní názor na tebe vědět nechtěj, nelíbil by se ti.
upřímně.

tak, už k tobě víc reagovat nebudu, tvá osoba mi za to fakt nestojí.

82 TS Ženská. TS Ženská. | 30. dubna 2017 v 14:51

[80]: už řadu let mimo ostatní vlastně taky.
a momentálně tak trochu zase, omarodil koleda a nikdo jiný to nezná a navíc jsem zaučovala nového. po jednom dni nevydržel / zbabělec :-D /
dala jsem mu výkresy do ruky a po půl hodině místo aby viděl dvoukřídlá vrata, viděl nějaké stojny.
no co po takovém můžeš chtít :D

83 Zuzka Zuzka | 30. dubna 2017 v 14:53

[82]:Tak tohle mně pobavilo. :-)  :-D
Jo chlapy nic nevydrží. :-)

84 Niki Niki | 30. dubna 2017 v 15:08

[79]: No právě že já váhu mám...a raději bych někdy neměla. Ty dobroty jsou tak lákavé...ale nejen útočí na  tu naši váhu, ale některým i na zdraví.
Čert aby to vzal.

85 TS Ženská. TS Ženská. | 30. dubna 2017 v 15:27

dejte pokoj z váhou, já se vážím tak obden :-D  :D

86 Zuzka Zuzka | 30. dubna 2017 v 15:30

[85]:Myslím že tenhle doplněk domácnosti ještě dlouho nechám zařazen někde na konci seznamu toho co je potřeba pořídit. :D

87 TS Ženská. TS Ženská. | 30. dubna 2017 v 16:02

[86]: se nedělej, nadváhu nemáš zcela určitě a jak koukám ani tu váhu :-D

88 Zuzka Zuzka | 30. dubna 2017 v 16:11

[87]: Vždyť jsem psala, že všechny ty dobroty mohu. :-)
Netvrdím že některé části těla by mohly být hubenější a jiné zase oplátku být oplácanější.

89 Vlaďka Vlaďka | 30. dubna 2017 v 17:26

[76]: Čemu přesně na větě "Ono by si to chtělo přečíst i kontext" jsi nerozuměla?

A ano, ty jsi se možná opravdu použití všech tří termínů doposud držela, jenže ty už dávno všechny ostatní urážíš něčím jiným. Svým povyšováním. ;-)

90 Vlaďka Vlaďka | 30. dubna 2017 v 17:31

[76]: A (snad) poslední věc. Když ten stejný pohled na věc i stejné pocity mají z daného člověka cis chlapi, tak je to co? Závist? Cože? :-D Nebo mají pocit, že jsou víc Trans nebo jak? Jak tohle definuješ? :D

91 TS Ženská. TS Ženská. | 30. dubna 2017 v 18:34

[89]: já ti říkám nech jí být, nebo nás stluče do jedné, na malinkou hromadu. ;-)

co víš zda netrénovaly společně.

92 TS Ženská. TS Ženská. | 30. dubna 2017 v 19:23

[90]: že bych si taky začala vymýšlet co kde řekla nebo napsala nebo co komu provedla, že by to jako dostalo tu správnou štávu.
ona to dělá v jednom kuse a úplně v poho. :D  :D  :D.

ba ne, na jistou úroven se nesnížím, ale sranda by to byla, jestlipak by se jí to taky líbilo. ;-)

93 Niki Niki | 1. května 2017 v 6:38

Já jsem chtěla o této osobě napsat mnohem více, ale nakonec se omezím jen na pár stručných řádků a budu se držet při zemi.

Takže – Jakub Španihel a co si o tom myslím já a Věrka.

Koukaly jsme se obě na vybraná 4 videa z jeho (její) tvorby (hlavně na to prvé testosteronové, útok na Jenny, a poslední…tedy - na občance nezáleží) a měly jsme (a pořád máme) hodně, hodně, hodně smíšené pocity.

Možná, že kdybych s Jakubem strávila celý týden v kuse, tak bych změnila názor a dívala se na vše jinak, možná….ale pokud mám hodnotit jen z obsahu těch videí a také ze situace, kdy mi smazal komentář který mu příliš nevoněl, tak mohu říci, že jsem ze “samozvaného zástupce“ transgender komunity velice zklamaná.

Že mu jde o blaho všech trans osob…tomu nevěřím ani za mák.
Že mu jde hlavně o velké zviditelnění, průnik do masmédií a určitý druh slávy…nemám pochyb.
Že je to opravdu a na 100% transgender osoba o tom nejsme přesvědčeny úplně (i přes jeho HRT a další kroky) a máme jistou pochybnost.

No…a raději už končím… :-)

94 Niki Niki | 1. května 2017 v 13:39

Vzhledem k určitým žádostem jsem to znovu otevřela ještě nechám  pro komentáře prostor - pokud by to nabralo špatný směr, tak bych je pak raději uzavřela. :-)

95 TS Ženská. TS Ženská. | 1. května 2017 v 14:12

tedy k Tores.
tvrzení že tomu človíčku některá závidí, proboha a co. O_O
bohužel ten člověk nesedí nejen TS lidem.
upozornil mě na něj přítel, zda tu osobu znám a jaký mám na ni názor.
občas ji / tu osobu/ potkával, před i ´´po´´.
po tom co jsem to celé trochu shlédla jsme se shodly že se shodneme, ten člověk neseděl mě a ani jemu.
on první přišel s tím že je to osoba která se chce zviditelnit a to řekl už cca před rokem.

kde je ta podstata TS, nebýt spokojená a necítit se dobře v těle / v pohlaví/ s jakým jsem se narodila, kde je ta utrápenost a nespokojenost jak mě lidi vidí.
dá se přetvařovat.
ale ten člověk je na sebe jako na muže pyšný, chlubí se tím, je na to hrdý jaký byl samec. tak kde je ta nespokojenost.
ale jak sám naposledy řekl, šlo mu především o oblečení a oblékání. ;-)

ale jak napsal jeden muž v komentáři pod jeho videem.
skočte si do gay klubu nebo na nějaké jejich shromáždění a uvidíte tam přesně toto, takhle se žena nechová a nevystupuje.

prosím, která z vás ví kdy byly volby, kdy se hlasovalo a kolik dostal hlasů, že byl zvolen jako zástupce TS menšiny a jako představitel TS lidí.
já to hlasování prošvihla.

96 TS Ženská. TS Ženská. | 1. května 2017 v 14:15

jo a kdyby chtěl někdo namítat že tady probíráme Tores.
je to přece veřejně a mediálně známá osoba, ty se veřejně probýrají ;-)  :-D

97 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 1. května 2017 v 17:48

[96]: prob-ý-rají
chlapská dřina, bujónové blogy, nože v kabelkách, holení žíletkou, jak přežít v divočině a bulvár, to je tvoje...a to není vše. Možná máš tak málo empatie, že se ti tím tvým zmatkem v hlavě daří urážet ostatní lidi a ani o tom nevíš a ješitně si to ještě ani nepřiznáš. Tak mi řekni, že jsem taky chlap a nepatřím do tvých trans-trankomil přátel, uleví se ti. Jenomže zatímco ty máš jenom pořád zmatek v hlavě, já si své sny splnila.

Závidí nezávidí, už delší dobu máš tendence se povyšovat nad ostatní být víc tranny. Taková zneuznalá existence.

[93]: Víš co je zajímavé? Že když ti někdo nesedí třeba jen jednou jeho vlastností nebo trochu vzhledem, tak je to už pak jednochuché se ponížit na takovou úroveň, ve které budeš urážet někoho druhého. Jasně Tores se ponížila(ženský rod) taky, když dala svým odběratelům na výběr, že buď ona nebo Jenny, tohle yotubeři ke své škodě dělají. Tak šla z nějakých 30tisíc shlédnutí na 5, je to její věc. Jenomže ani Tores se neponížila na to, aby ostatním trans zpochybňovala jejich identitu, nemisgenderovala a ani nepoužívala deadnaming.

Ale řekni mi, proč by měla být ona chlap a ty o to víc žena? Opět se tu oháníte jen subjektivními názory a možná jistými pochybnosti, blíže neurčenými. Já chci slyšet něco objektivního, čeho by se měla držet většina a ne: "My trans pár dnů na hormonech jsme se usnesly, že tenhle není žena a vylučujeme tě ze svých řad. Trháme ti občanku a trans vysvědčení. Řekneme Hance [67]:, aby ti Dg sebrala." Nezapomínej, že vás na začátku je pořád hrozně málo na to, abyste mohly paušalizovat.

Nikdo z vás nechce přijmout to, že si někdo svoje pohlaví zvolí, řekne dobře, mne 30-50 let štvalo to vaše bipolární rozdělení, frustrovalo mne to a uhánělo do depresí a teď jediné východisko je být tím, kým se cítím uvnitř. Když tohle nepochopí ani transčlověk, jak to vůbec můžete požadovat po svém okolí? A pak na blozích brečíte, že vám někdo blízký řekne: "Ty jsi chlap a vždycky to na tobě půjde poznat." Tepejte to do cisgenderů, ti to zrovna chtějí slyšet a já se jim ani nedivím.

98 TS Ženská. TS Ženská. | 1. května 2017 v 18:12

[97]: nene. mlátit se jako chlap a být pečená vařená na pornostránkách.

to je super ;-)

99 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 1. května 2017 v 18:32

[98]: Haha pornostránky, jestli zveřejníš nějakou moji jinou hambatou fotku než glamour a plenér, co jsem fotila, tak gratuluji. Nikdy jsem se porna neúčastnila. Jinak někteří z vás zakládali různá fóra mým jménem, vím o tom, snažili jste mne šikanovat(nejvíc tímhle Anita) a není to těžké dohledat, ten pohár trpělivosti mi přetekl. Jinak nevím nevím, kdo obtěžuje ostatní svými dildy nebo kdo chodí do fetish klubů.

Na mlácení chlapů nevidím nic špatného, píšu o tom na blogu. Mezi chlapama jsem ženská, občas mne to trochu štve, že jim nemohu být rovná, ale co nadělám, alespoň si tím nevylévám svoje komplexy na jiných trans jako ty, že já jsem žena a někdo jiný chlap. O to víc mi právě přijdou absurdní tvoje myšlenkové pochody.

100 TS Ženská. TS Ženská. | 1. května 2017 v 18:38

[97]: netuším jaké sny sis splnila a já ne.
ale že nepatříš do přátel, no táák, to snad víš už dávno, člověka co dělá founu a  ohrnuje nos nad všemi okolo,vážně nemusím.

a zrovna ty se povyšovat a dělat se lepší, že byl někdo na jistém plese.
jak to víš kdo ten ples pořádal, že by si to poznala z fotek, nebo ti od nich ještě stále chodí pozvánky :D

a můžeš se nám na blogu zase pochlubit komu jsi dala v ringu náklep. ;-)

a opravdu je velmi přínosné zkopírovat a přeložit články, jak se žije TS zpěvačce  na Kubě a jak je z ní ted hlasatelka.

101 TS Ženská. TS Ženská. | 1. května 2017 v 18:51

[99]: víš každý nejí syrovou rybu a mořskou řasu, některé i vaříme.

ano, kupodivu znám víc cis žen co nosí zavírací nožíček než cis mužů, taky kdo např na výletě připravuje svačinu že.

že chodíš ráda chlupatá je tvoje věc, já ne, a recenze na holení žiletkou jsem světe div se našla u cis žen.

žádné jak přežít v divočině nedělám, chodím ráda do přírody, zkus to taky. ;-)

no jasně, bulvár to je moje, však jsem ženská, ten se pro chlapi nepíše :D

102 Niki Niki | 1. května 2017 v 18:54

Holky, už jsme si asi každá řekla své...dál už by to nikam nevedlo, jedině k hádkám, tak už to ukončíme. :-)

103 Vlaďka Vlaďka | 1. května 2017 v 21:34

[97]: Proč píšeš pořád věty typu: "Opět se tu oháníte jen subjektivními názory a možná jistými pochybnosti, blíže neurčenými. Já chci slyšet něco objektivního..."?

A co tu asi celou dobu píšeme? Čteš to vůbec? Jistě, že to, že z Tores ženu necítíme, je subjektivní, ale to o té minulosti a předvádění chlapáctví, to už je OBJEKTIVNÍ. Proč potom vůbec chodíme k psychologovi a sexuologovi a sepisujeme testy, odpovídáme na otázky a píšeme životopisy? Proč se to řeší, když by i tohle bylo subjektivní, to potom můžeme říct u sexuologa cokoliv, že jsme si tu mužnost neskutečně užívaly a on nám může subjektivně uznat diagnózu. Howgh.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama