Komentáře

1 Táňa Táňa | 11. července 2017 v 13:38 | Reagovat

Také bych chtěla být do někoho tak zamilovaná. :-)

2 myslím to upřímně myslím to upřímně | 11. července 2017 v 14:52 | Reagovat

KLUKY HOLKY PŘITAHUJÍ OD JAKŽIVA, OBDIVUJÍ JE, SKOTAČÍ S NIMI, OCHRAŇUJÍ JE, TO JE PŘECI JASNÁ PŘIROZENÁ VĚC  ;-)

3 Lenka Lenka | 12. července 2017 v 9:38 | Reagovat

Ostravu a nákupní centrum Karolina znám dobře.
Pěkná fotečka Niki.

4 Miriam Miriam | 12. července 2017 v 14:37 | Reagovat

[2]:
Už Hitler to myslel upřímně... :-(

5 Niki Niki | 13. července 2017 v 9:08 | Reagovat

[2]: Tady sice přesně nechápu souvislost s článkem (pokud to tedy zase nemá být rýpnutí, že jsem kluk)....ale budiž.

6 Niki Niki | 13. července 2017 v 9:10 | Reagovat

[3]: Leni, ta fotka je focena od Karolíny směrem k centru...to jsme s Verunkou chodily po obchůdcích a pak si mě chtěla vyfotit.
Ty bydlíš někde blízko Ostravy? :-)

7 TS Ženská. TS Ženská. | 13. července 2017 v 9:49 | Reagovat

[5]: tak samozřejmě, o co jiného tomuto človíčku asi může jít. ;-)

popravdě, zrovna tyto dříve ženaté s dětmi, že ryjí do druhých vlastně za to samé, prostě dost dobře nechápu.

zajímalo by mě čím zrovna jí přitahovala její bývalá manželka a zda byla ve vztahu ona ta holka.

já zapomněla, rozdíl je že je náááhle hetero. O_O 8-O  :-D

8 Niki Niki | 13. července 2017 v 10:47 | Reagovat

[7]: Ano, ano... tak to asi bude...ještě že je to napsáno slušně.
Důležité je, že dnes už mě Věrka vnímá jako holku, svou přítelkyni a dává to patřičně najevo. :-)

9 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 14. července 2017 v 7:55 | Reagovat

[7]: Tvrdí odborník na orientace jako jsi ty :D

To samé mohu říct i já o vás "pravých trans", že z gay sexu jste nic neměli a neuspokovala vás ani ta sada vibrátorů. Tak jste najednou trans?

Nikdo tady do tebe neryl a ani já sama nevím, jak si druhý koment vysvětlit. Zato ty máš z rozdílných orientací translidí zřejmě dlouhotrvající mindrák.

10 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 19:00 | Reagovat

[9]: ty jsi vážně blbá, já vás tu bráním a ty takhle. já na rozdíl od předchozího komentáře do vás neryla, srovnej se.

ty jsi idiotka a dokazuješ to pořád, ale jak chceš ty heteračko co je otcem dítěte.

najednou je z tebe hetero. jasnýýý

11 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 19:06 | Reagovat

[9]: ale že jsi zrovna ten můj komentář vzala jako narážku, to musíš mít asi pěknej mindrák.
ono se to okolí blbě vysvětluje vid. ;-)

12 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 19:11 | Reagovat

[9]: a novinka i inteligentko, žena nemůže být gay, jen hetero lesba nebo bi. ;-)

to jsou věci co. O_O

a jakou máš tělesnou deformaci či postižení na tom faktu nic nemění. žena gay být opravdu nemůže.

13 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 14. července 2017 v 19:25 | Reagovat

[10]: Ten druhý jsem moc nepochopila, je možné, že to ani jako narážka myšleno nebylo, ale tvůj komentář naráží na tu část translidí, co mají děti a jako že já mám taky a že ryjeme do vás ostatních? Pokud vím, tak si vždycky s těmi hloupými zamindrákovanými předsudky začneš ty.

Tobě může být úplně jedno, co kdo má jakou orientaci a jestli ji v průběhu přeměny změní a kdo si s kým chodí. Po mne za mne si choď s transkomilama, když o nich tolik básníš a i jsi psala článek jak jsou skvělý. Je za prokázáné, že orientace nemá nic společného s dysphorií, tak co vlastně na tom pořád nechápeš, že některé jsou některé holky "náááhle hetero"? To mi jako bránění vůbec nepřipadá. Mimochodem tohle mi přesně připomíná, jak jsi ty ryla do Terezy na tvých předchozích smazaných blozích, abys vyvolávala co největší flameware.

14 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 19:40 | Reagovat

[13]: smůla, jen hetero a většinou ženatí.
ale jinak, že jsi nepochopila ten komentář , to je tvůj problém, máš lépe chápat na co Š narážela.

jj já o Tereze psala pořád a ty už to nekuř prosím tě.

jak ty dokážeš lhát a ani se nestydět.
tebe já už komentovat nebudu. umíš jen lhát a šířit pomluvy.

15 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 19:49 | Reagovat

BM.  ale tvůj komentář naráží na tu část translidí, co mají děti a jako že já mám taky a že ryjeme do vás ostatních?

JÁ.popravdě, zrovna tyto dříve ženaté s dětmi, že ryjí do druhých vlastně za to samé, prostě dost dobře nechápu.

já jsem někdy byla ženatá a mám děti.

a ty už ses vzbudila. co proboha plácáš.

ten koment fakt nebyl na mě, být jaksi nemohl, já bránila např Niki ;-)

vážně si v sobě udělej pořádek než začneš někoho napadat. dík.

16 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 14. července 2017 v 19:59 | Reagovat

[14]: Niki ale není náááhle hetero, protože jestli žije se ženou, tak je lesba. A já že něco kouřím? :D Mne to připadá, že se ráda hádáš a při tom dovedeš urazit spoustu jiných lidí.

Jinak ty holky, co jsou podle tebe náááhle hetero je u translidí poměrně běžný jev..

klidni se s těma nadávkama...

17 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 19:59 | Reagovat

a mimochodem BM. nikdy jsem u Tebe nesnižovala tvou Transsexualitu, ty to u mě děláš pořád, mám z toho srandu, ale copak tě žere, máš depky.

zkoušej to na nějakou jinou, vím že jsi jednička. děkuji mnohokrát.

18 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 20:02 | Reagovat

[16]: ty jsi vážně natvrdlá :-D  :-D  :-D

ten komentář o hetero už byl na tebe, protože ty ses do mě začala navážet.

necháme toho, koukám že jsi dnes mimo.

19 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 20:06 | Reagovat

[16]: a vůbec, takové kombinace nesmyslů skloubit a udělat blbku z druhé dovedeš jen ty a ne poprvé.

proboha co sem motáš Niki, kterou jsem bránila jedním komentářem, Niki co byla a je na holky nemůže být nááhle hetero, když je hetero furt.

ty máš vážně myšlenkové pochody, a ještě se svou blbosté pošklebuješ druhým :-D  :-D  :-D  :-D to je mazec.

20 Niki Niki | 14. července 2017 v 20:06 | Reagovat

Ten komentář č.2 od Šárky byl s největší pravděpodobností narážka na mne, jelikož ta "osoba" stále píše něco o tom, že jsem jen převlečený muž a asi pouhý transvestita druhého stupně, protože nesplňuji její či jeho podmínky pro trans osobu. Mimo jiné snad ani nechci vypadat jako žena :-)  Ufff...asi se picnu nebo skočím z mostu. :-D

Ale tohle já beru s úsměvem a náladu mi to nezkazí....dnes už opravdu ne. :-)

No jo, jenže to zase vyvolalo zbytečnou hádku, což je škoda, ale snad se to uklidní....že, holky? :-)

21 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 14. července 2017 v 20:09 | Reagovat

[18]: takže si to shrneme, ty jsi psala komentář č. [7]: , který narážel na mne, že mám dítě a že jsem náááhle hetero a že do tebe ryjeme? No ale v tom případě, kdo se v této diskuzi do koho začal navážet jako první, když já to nebyla?

Já třeba jsem bi a ty jsi na transkomily a mi to je tak nějak jedno, ale ty tvoje předsudky si nech pro někoho jinýho.

22 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 20:10 | Reagovat

[20]: ano je to tak jak píšeš, a já trochu polopatě a drze bránila tebe.
jenže to nesmí přijít nějaká BM která to nepochopí a vztáhne na sebe.

je to člověk co přijde a začne se navážet a dělá to pořád.
mám problémy to je mi jasné, ale to je její boj.

23 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 20:14 | Reagovat

[21]: nech toho, je to marný.

bože bože, kde je v 7 komentáři zmínka o hetero.

ne, chceš se jen hádat. smůla.

bože můj proboha, přečti si komentář Niki, ta to pochopila a ty furt ne. pomoooooooooooc.

24 Niki Niki | 14. července 2017 v 20:14 | Reagovat

Je to tak, celý život jsem byla blázen do holek....ale měla jsem mužské tělo, tak vlastně vše vypadalo normálně. Prostě kluk co se mu líbí holky.

Jsem lesba o tom není pochyb...teď je vše jak má být. :-) :-)

25 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 20:23 | Reagovat

[21]: úplně po lopatě A PROSÍM SNAŽ SE.

komentář 2 je náznak že Niki je kluk.

komentář 7 je o tom, že někdo kdo sám spal se ženou byl ženatý a má děti, ryje do jiné že spí se ženou a že je proto kluk ne žena.

že je to paradox.

pokud ses toho chytla, pak asi napadáš jiné že spí se ženami, jinak vážně nevím.  bylo to na ty co uráží jiné za to co dělaly donedávna samy.
vidíš se v tom snad.

26 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 20:24 | Reagovat

[24]: niki potřebuju pomoc, já tu BM vážně nedám, jak jí tohle vysvětlit. O_O

27 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 20:29 | Reagovat

[21]: a mimochodem BM, dokud se nezjevíš, jsi mi volná a vážně nepíšu o tobě, takže o tobě to nebylo, ty jsi mi šumák dokud nezačneš urážet.
takže chytla ses toho mimo mísu. ;-)

28 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 14. července 2017 v 20:49 | Reagovat

[23]: můj poslední koment:
že nevíš, kde v [7]: píšeš o holkách, co jsou nááhle hetero?

Tak si to po sobě přečti.

Za mne orientace nemá nic společného s dysphorií, takže a co jsem jen chtěla napsat: Jestli ti připadá, že je někdo s dětma nááhle hetero, tak ti to opravdu jen připadá, protože je to jen tvůj zamindrákovaný názor. Nic víc.

29 Niki Niki | 14. července 2017 v 21:00 | Reagovat

[26]: Lucko, já nechci a ani nemohu do tvého "dialogu" s Domčou moc zasahovat, protože vy obě se tady pohybujete déle než já, máte víc informací a větší přehled...proto je pro mě mnohdy obtížné správně vyhodnotit situaci.

Co je ale zřejmé - opravdu jste si moc nepadly do oka. :-(

30 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 21:00 | Reagovat

[28]: ale že asi pro to ryje do Niky, že jiný důvod být fakt nemůže.

proboha ten komentář se tebou nemá nic společného.

jsi člověk co má dítě a ryje do druhých že jsou na holky. myslím že ne, tak co se toho sakra chytáš.

31 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 21:05 | Reagovat

[29]: v poho, příště už se nikoho zastávat nebudu. můžu se vykašlat.

na mě ten komentář č2 nebyl.

32 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 21:17 | Reagovat

[29]: máš pravdu, jak můžeš vyhodnotit správně že někdo se do tebe navážel a já se tě zastala. ty jsi alibistka až to bolí, ale to mám za to.

33 Niki Niki | 14. července 2017 v 22:04 | Reagovat

[32]: Luci...ne až tak alibistka, ale snažím se nepřilévat olej do ohně a spíše situaci uklidnit.

Víš, pokud bych si o některé z nás holek myslela že je kráva, tak mi nebude dělat problém jí to říci, či napsat a poslat ji do prdele. Ale k tomuto bych se uchylovala nerada, pokud to jde, jsem pro smírnější řešení.

Ať tak či onak, stále si myslím, že my všechny co jsme se ocitly ve špatném těle, bychom se k sobě měly chovat lépe , mít více pochopení a pokud možno si pomáhat a radit, než se bodat do zad.

Že ses mne v komentáři č.7 zastávala, jsem pochopila a nemyslím si, že jsi napadala nás, co máme děti...tedy včetně mne. Proč Domča reagovala, je mi záhadou, věděla co bude následovat, ale jak jsem již napsala...možná mi něco, na základě neúplných informací, uniká a proto to dost dobře nechápu. :-(

Narážky na to, že jsme my některé zplodily děti, má hlavně Anita a ještě asi dvě anonymní osoby + kdysi dávno Nikola...teď šlo spíše o to, strefovat se do mně, že nejsem žena.

No, pes štěká...karavana jde dál. :-)

34 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 22:26 | Reagovat

nikdo tu neřešil co kdy kde na blozích, to vytáhla až BM o Tereze.
zatím co Tereza i BM mě ve svém článku na blozích zmínily narážkami a útoky, já se o těch dvou ve článcích nezmínila nikdy.

že BM napadá za něco co není pravda už je zvykem, bud to dělá schválně a nebo je zmatená co kdy která psala.

a že se mě zdál paradox že se do tebe jedna TS naváží za to že jsi na holky a tím pádem jsi kluk. když ona sama byla ženatá, má děti, a jediná obhajoba toho může být to, že je náhle hetero, tak přece může. jinak mi tohle chování hlava nebere.

BM se toho chytla protože se do mě chtěla zase navážet, tak jako vždy.

holky. jděte se bodnout.

35 Niki Niki | 14. července 2017 v 22:46 | Reagovat

Jsem už utahaná, možná mi to už nejlépe nemyslí, ale ještě bych něco dodala.

Domčo, ty jsi inteligentní, chytrá holka a musíš vědět jakou odezvu některé tvé komentáře vyvolají...někdy mám pocit, že je to cílená provokace. (Raději bych se mýlila). Pokud to půjde, své reakce víc zvaž, prosím.

Lucko, ty jsi dost horkokrevná a píšeš zbytečně mnoho protikomentářů. Chápu, že obhajuješ své názory, ale na to stačí jeden či dva komenty...nemusí jich být šest.
Dnes ti ale dávám za pravdu, že jsi v tom nevinně a děkuji za zastání. :-)

Zlatíčka jdu na kutě a nechám si něco pěkného zdát, tak snad už tady budou zakopány válečné sekery. :-)

36 TS Ženská. TS Ženská. | 14. července 2017 v 22:47 | Reagovat

a člověk který více jak dva roky před přeměnou chodil po venku jako rádoby žena, navštěvoval TV stránky a TV fora,  stýkal se s TV lidmi a zjevně ještě v té době neměl sám v sobě jasno co vlastně je, a ted napadá a snaží se snižovat či zlehčovat něčí Transsexualitu, nebo dokonce tvrdit že někdo není TS a nemá v sobě jasno, nebo že je někdo gay.

kdo je potom člověk co má jako muž dítě ale jako žena spí s mužem. že by hetero za každého počasí.

takový člověk je mi k smíchu.
jakým právem zrovna tato osoba někoho osočuje a uráží.

má mindráky, což chápu, se nedivím.

37 Terka Terka | 14. července 2017 v 23:26 | Reagovat

Achjo. Holky tohle se dá komentovat jen takle

https://m.youtube.com/watch?v=F0Hh_W5qy4s

38 já potřebuji být ve vztahu princezna já potřebuji být ve vztahu princezna | 15. července 2017 v 2:45 | Reagovat

trošku to rozvedu

Dělat partnerce cis ženě chlapa, když jsem sama (cistg) žena to mi je proti srsti. Nazvu to slovy, je mi to přímo odporný.  V minulosti nevymjímaje. Jen ten sex byl v minulosti prima s cis ženou, avšak ostatní věci ve vztahu mě příjemné nebyli
Jako (cis tg) žena potřebuji za partnera také cis muže a vůbec  ne cis ženu
Ženy dnes už vnímám jen jako konkurentky a ke vztahu se mnou nevhodné, pro vztah neříkající bytosti.

Pokud bych byla  jako shemale žena s penisem, tak bych sex se ženou ale měla ráda, to jediné bych s cis ženou akceptovala mít a sdílet sex, ale jen sex nic více. Ale jako partnerku bych cis ženu nemohla mít. To snad jedině by taková cis ženská musela zastat chlapa ve všem :D A takové cis ženy myslím neexistují, aby dělaly tg ženě chlapa,

Jako (tg) žena po operaci sex se ženskou mít stejně už nemohu a tudíž mě ženy už neoslovují a sexuálně nepřitahují vůbec. Bohužel ale nemohu mít sex ani s mužem, protože mizerný výsledek operace je jaksi k zoufale ničemu. Což nechápu, proč lékaři takové nevyhovující výsledky operací tg ženám dělají!
Tudíž mám za partnera stejně muže, můžu ten vztah ale nazvat také jako vztah kámoška a kámoš.
Hledat ženu za partnerku jako (tg) žena, je v mém případě zcela k ničemu, se ženami nemohu mít sex, a jako chlap se o ženskou starat nebudu a nehodlám > dělat ze sebe chlapa  takovým způsobem nebudu (starat se o cis ženu jako muž), to je nepřijatelné.
Partnerka cis žena by se o mě také jako o cis ženskou nestarala a jako s cis ženou se mnou nezacházela. Pokoušela by se ze  mě dělat chlapa, abych se chovala jako chlap, abych jí dělala chlapa. To je mi ale odporné.
Pro cis ženy jsou tg ženy partnerky automaticky ty silnější/mužnější, a jsou pro cis ženy v jejich hlavách stejně jen ti muži (bejvalí muži), od kterých čekají starostlivost a zacházení jako od cis muže.

Já naopak ale potřebuji chlapa který se bude starat o mě jako o cis ženu, který bude se mnou zacházet jako s cis ženou, jednat se mnou jako s cis ženou a nebude ze mě dělat chlapa (jenom proto, protože jsem v minulosti toho chlapa hrála), protože to tak potřebuji aby mě partner bral jak cis ženu a zacházel se mnou jako s cis ženou, protože mi to tak vyhovuju a uspokojuje.

Zatím jsem ještě nikdy nezaregistrovala cis ženskou, která by se o tg ženu starala tak, jako se stará cis chlap o cis ženu :-(

Proto jako žena odmítám, abych ve vztahu se ženou byla ta, kde partnerka cis žena by ze mě ve vztahu dělala jakkoliv zase muže!

---

A kdo by měl zájem, můžu mu to v ůterý 18.7. vysvětlit ještě více polopatě v někde u kafe v Praze.

39 Niki Niki | 15. července 2017 v 5:41 | Reagovat

[37]: Tak to je teda bomba. :-D

Chtěla bych to více okomentovat, ale raději budu zticha.

40 Niki Niki | 15. července 2017 v 5:45 | Reagovat

[38]: Tento komentář jsem pustila - je slušně napsaný a je to názor...tak proč ne?

41 já potřebuji být ve vztahu princezna já potřebuji být ve vztahu princezna | 15. července 2017 v 11:21 | Reagovat

"klaním se vám, vám vaše transsexuální božstvo, vám jediným pravým nejpravějším dokonale vyléčených trans !"

a proč? protože pohrdavě povýšeně napíšeš,  "tento komentář jsem pustila"
a teď ti mám být do smrti za to vděčná, žes to pustila, nebo co mám podle tebe jako udělat, aby jste to pochopili, jak se cítím?

toto není jen nějaký názor, toto jsem já, toto je můj život, můj jediný život,

já toužím a chci nějakým pro mě vyhovujícím způsobem žít, přežívat ve většinově  konzervativním a stereotypním světě žen a mužů,  ale je to tady ta společnost samá překážka, zákeřnost, bigotnost, dogmata, samé záměrné nepochopení, zarytá debilní česká trans ideologie dle  nevyhovujících a špatných definic sexuologů,

a proto také neustále píši co píši a nikdo mě nepředělá k obrazu svému

42 Vlaďka Vlaďka | 15. července 2017 v 19:34 | Reagovat

[38]: No ale co potom cis lesbičky? Jak to dělají ony?

43 Niki Niki | Neděle v 8:17 | Reagovat

[41]:   - Pro princeznu - pro Šárku...či pro koho to vlastně je určeno

Psala jsem na blogu u Vlaďky, že ti naposledy píšu jako anonymní osobě...atd., ale tady to musím porušit.

Jeden komentář slušný, další ne. Proč to nejde?
Způsobila jsem to tím, že jsem použila ne moc vydařenou formulaci "tento komentář jsem pustila"? TAK TO JE MI LÍTO, nemusela jsem psát nic a jen ho zveřejnit...to máš pravdu, ale pohrdavě ani povýšeně to myšleno nebylo. Nejsem ani transsexuální bohyně ani ultra dokonalá trans, ta nejlepší z nejlepších…tomu bychom se mohly smát, až by nás bolelo bříško, jsem jen jedna z mnoha, ale na rozdíl od tebe jsem spokojená a užívám si každý den svého nového života. :-)

Já jsem jiná než ty…a to asi hodně. Jinak vnímám svět, jinak žiju, mám jinou povahu, jiné názory…ale hlavně dovedu být spokojená, veselá, šťastná a dovedu se radovat i z drobností. Ty jen pořád na něco nadáváš, brbláš, vztekáš se a život ti utíká.

Dobře…to cos napsala není jen názor, je to tvůj postoj a tvůj život. Tedy jen jeho malá část, kterou dáváš najevo jak se stavíš k orientaci a jaký je tvůj pohled na vztahy s muži či ženami.

Nemůžeš mít sex se ženou? A proč? To nechápu. Jsi ochrnutá? Na co jsou ruce, rty a jazyk? A co třeba mazlení, doteky, polibky, něžnosti…je tolik způsobů jak dosáhnout uspokojení partnera.

Jako muž jsi byla (žila) se ženou (či ženami) a teď potřebuješ muže? Nevím jak vypadáš a jak přitahuješ muže, ale i s nefunkční a nepovedenou neovaginou jsou snad nějaké šance si někoho najít, někoho s kým budeš spokojena a on s tebou. Nebo je to opravdu tak špatné?

Já, ještě v čase kdy jsem měla plně funkční penis, jsem uspokojovala ženy různými způsoby a penis byl jen jednou z mnoha možností. A vlastně mi ani tak nešlo o vlastní "ukojení", priorita byla spokojenost partnerky. Muži mě nezajímali nikdy a mužský svět je mi čím dál víc cizí.

K obrazu svému tě snad nikdo předělávat nechce…je to tvůj život a jak s ním naložíš je tvá věc. Pokud ale chceš změnit svět nebo tedy alespoň ten náš trans svět, nejsem si jistá, zda jdeš tou správnou cestou.

Překážek je hodně, ale musíme je překonávat…bigotnost ti vadí, ale sama do ní spadáš…s nepochopením se každý někdy setkává…a opravdu není vše ideální, je to tak, je co zlepšovat…ale i přesto je mnoho z nás spokojených s novým životem, takže taková katastrofa to zase asi není, co?

Každý a každá máme možnost nějakým způsobem ten náš svět měnit k lepšímu. Stačí nepatrná drobnost….vše se počítá. Já jsem jen zrnko písku, jedna z mnoha miliard, ale různými způsoby se snažím, aby ten svět byl lepší, abychom se tady cítili lépe.

A co ty? :-)

44 já potřebuji být ve vztahu princezna já potřebuji být ve vztahu princezna | Neděle v 10:23 | Reagovat

KAŽDOPÁDNĚ dokonat změnu pohlaví z muže na ženu nikomu z tg mtf nedoporučují, protože ta medicínská přeměna je tak strašně špatná, že ten život po té přeměně je v mnoha ohledech (fyzický stav, psychický stav, sociální stav, existenční stav) horší nežli ten život předtím!!!

45 TV Ženská TV Ženská | Neděle v 11:01 | Reagovat

Chci se zeptat... Stalo se ti Niky že tě manzelka pristihla jak masturbujes v jejich kalhotkách nebo jsi zatím měla štěstí? Já se bojim, že mě pristihne :-(

46 REDSUN REDSUN | Neděle v 11:07 | Reagovat

Nevím proč se pořád TV Ženská vimezuje proti ženatým MTFkám.

47 Niki Niki | Neděle v 11:22 | Reagovat

[44]: Dobrá...snad to myslíš upřímně a protože u tebe to nedopadlo asi nejlépe, tak se snažíš nás ostatní varovat.

Myslím si, že všechny víme, že rizika existují, nad tím nikdo zavírat oči nebude. Máme všechny svůj rozum a své kroky zvažujeme. Každá máme různá očekávání. Kdo chce, nemusí se do tranzice vůbec pouštět...kdo chce, tak může zůstat na HRT do konce života nebo mezi dvěma světy...někde uprostřed, možností je mnoho.

Já bych byla ve špatném psychické stavu, kdybych nemohla na SRS a nemohla dokončit svou cestu. Tak moc se těším a tak moc po tom toužím. Jasně že mám z operace určitý strach, to už jsem psala, ale má touha být tím kým chci je daleko silnější.
Ale to je jen mé rozhodnutí a já mluvím jen za sebe.

Prahu mám trochu z ruky a 18.7. stejně nemohu, ale je to škoda...nebylo by na škodu poznat osobně osobu, která se dosud skrývá za oponou a udělat si o ní jasnější obrázek. Takhle pořád mluvím jen s duchem o kterém vím proklatě málo. :-(

48 Niki Niki | Neděle v 11:58 | Reagovat

Miri...děje se něco? ??? :-)

49 Miriam Miriam | Neděle v 12:10 | Reagovat

Ne... proč?

50 Niki Niki | Neděle v 12:33 | Reagovat

No já nevím....třeba máš rozvernou náladu (snad ne depku), že píšeš pod různými nicky...chceš aby se to tady více rozproudilo? ;-)

51 Miriam Miriam | Neděle v 12:54 | Reagovat

Ani ne... ale mám veřejnou IP na jeden router... a moc mě netěší, že někdo chodí na stránky, které nevštěvuji... :-(

52 Miriam Miriam | Neděle v 13:15 | Reagovat

A možná nakopu do zadku i svou spolubydlící...

53 Niki Niki | Neděle v 13:34 | Reagovat

[52]: Ne, ne...hrubé násilí a středověké mučení ponechme stranou. O_O

Také jsem rošťanda...a teď vyrážím ven, aby mi někdo pochválil nové hadříky (jsem malinko ješitná a drobet marnivá) nebo mě nějaký milý muž pozval na kafe (jsem tak křehká, zranitelná a mám poslední 2 koruny). :-)

54 TS Ženská. TS Ženská. | Neděle v 18:49 | Reagovat

[38]: hezky rozvedené a pochopitelné a celkem souhlasím že to tak asi zřejmě bude.

55 TS Ženská. TS Ženská. | Neděle v 19:04 | Reagovat

[46]: tak TV ženská /která si bůh ví proč, udělala podobný nick jako já/ se podle všeho nevymezuje.
v tomto komentáři ne, a v jiných nevím, nevím kdo se pod tím nickem skrývá.

a jestli to bylo nedopatřením na mě.

celkem pochopitelně se, vymezuji, protože do toho nezapadám.

ale svůj celkem chápající postoj k tomu už jsem psala jinde. pokud je TS na ženy tak je to pochopitelné, pokud toužila po rodině tak se to dá taky ještě pochopit.

hřebečkování TS žen ještě jako ´´mužů´´ nechápu.
ale to není muj boj a nemusím souhlasit se vším a vše chápat.

56 TS Ženská. TS Ženská. | Neděle v 19:19 | Reagovat

ale, když se do mě někdo naváží s máslem na hlavě, tak mu to máslo připomenu i celkem nevybíravě.

a je jedno zda se v tom jinak snažím být empatická.
kdo seje vítr......

57 TS Ženská. TS Ženská. | Pondělí v 0:45 | Reagovat

[45]: A prosím pěkně.
Masturbátorko, piš pod nickem který není zaměnitelný s tím mým, DÍKY. ;-)

58 Nemlčet! Nemlčet! | Pondělí v 17:02 | Reagovat

Nemlčet!

59 Miriam Miriam | Pondělí v 17:23 | Reagovat

[58]: Mlč!

60 Nebudu mlčet! Nebudu mlčet! | Pondělí v 22:00 | Reagovat

Nebudu mlčet!

61 Nebudu mlčet! Nebudu mlčet! | Pondělí v 22:04 | Reagovat

Pokud se cítím poškozená a nespokojena, protože přeměna mi poškodila a zhoršila život, tak mlčet nebudu!

62 Niki Niki | Úterý v 5:39 | Reagovat

[61]: Když už nechceš mlčet, tak dobře.

Napiš své jméno a napiš svůj příběh. Napiš proč jsi nespokena, co se nepovedlo, jaká byla tvá očekávání....

Napiš kde jsi byla na operaci, kdo tě operoval, co se pokazilo...co se udělalo pro nápravu, atd.

Napiš jakým způsobem ti přeměna poškodila a zhoršila život.

Popiš nám to všechno, buď otevřená a my k tomu pak zaujmeme nějaké stanovisko a vyjádříme se.

Protože pokud takhle anonymně budeš plivat jed, tak je to k ničemu. :-(

63 RED IN WOMAN RED IN WOMAN | Úterý v 9:42 | Reagovat

Jed dští dlouhodobě sexuologové vůči transgender lidem.

64 ach jo ach jo | Včera v 10:58 | Reagovat

[47]:

zajímnavý a proč tak nemluvíš o hormonálníé léčbě ?

proč jsme u tebe neslyšeli toto

"kdybych byla na slabé HRT a nemohla dostat silnou, která bude účinkovat, tak bych byly ve špatném psychickém stavu"

proč toto od tebe není slyšet?

místo toho oslavný článek, jak to na tobě viděli v kupé, malý chlapec se na tebe zvědavě koukal...

žena by se do toho kupé fakt nevrtátila...

divíš se pak, že si o tobě  myslí někdo, že jsi  jen chlap toužíci po SRS?

až ti bude vadit, že vypadáš jako chlap a budeš c htít řešit hormonálníé léčbu, tak pak ti tepve možná někdo uvěří, že jsi žena...

do té doby jsi jen chlap, kterej si přečetl, že ais když chce nosit něco dámskýho, tak může být žena...

65 ach jo ach jo | Včera v 17:34 | Reagovat

[33]: to je nomální totiž

TS ženská se hádá se všema, vše překrucují, aby ostatní ponížila. Ráda rozdává rady, dělá ze sebe chytrou...a velice nesnáší,když někdo neposlechne její rady...

ostatní tento komentář je nejlepší od ní
"jenže ono se stává že ty co si na ten vzhled tak stěžují, k tomu nemají reálný důvod a nelíbí se jen samy sobě, ne že by neprocházely. a to je velkýýý rozdíl. "

a takové komentáře mají typické české transky

je jasný, že tato osůbka ani nepřeje ostatním passing a úmyslně má takové řeči, aby ostatn í ponížovala, že mají v pohodě vzhled a jen si zbytečně stěžují.

Nechápu, co tuto osůbku k takovému chování vede?

Asi to, že když tato osůbka čekala do 50let a už jako passing mít nebude, tak to nepřeje ani mladším. jinak se takové chování nedá vysvětli, jedině závisti mladším, aby  náhodou nežili lépe.

66 TS Ženská. TS Ženská. | Včera v 22:07 | Reagovat

[65]: ty krasotinko jestli mě je padesát tak tobě už musí být sto.
jestli na to máš vaječníky tak mi pošli fotku a já ti pošlu svou.

ty tvoje řeči jedné neprůchozí transky co plive špínu kolem sebe jsou fajn, tím všem úžasně pomáháš.

máš problémy, tak si je řeš a neopruzuj tím ostatní, každá nemůže být škaredá jako ty.
já nebudu mít passing :-D a kdy ho mít nebudu, kdypak ho ztratím. :D

léčíš si tu mindráky, to ti jistě pomůže.

no nic, nemá cenu se s tebou bavit. ty budeš vždy jen prudička na cizích blozích, to budu mít už vousaté děti které teprve porodím,ale ty tu budeš prudit dál jak ti přeměna nevyšla.

67 TS Ženská. TS Ženská. | Včera v 22:14 | Reagovat

[65]: kdo z nás dvou má a nemá passing, to by dlouhá hádka nebyla :D

ale mám já zapotřebí dokazovat něco nějaké zamindrákované trans osobě.
a k čemu.
navštiv psychologa ;-)

68 TS Ženská. TS Ženská. | Dnes v 1:00 | Reagovat

[65]: mimochodem. ty tvoje žblepty začnou mít jakouš takouš váhu, až přestaneš psát pod desítkami nicků a střídat je i  pod jedním článkem. na rozdíl od tebe mě tu holky znají, ví kdo jsem.

nezdá se ti že předchozím komentářem útočíš na Niki a ponižuješ ji ty, hned po tom zase útočíš na mě. ty jsi vážně ujetina.

proč jsi anonym a nikdo tě tu nezná, stydíš se za svoje názory, stydíš se za sebe.

anonym co útočí na druhé je děsně fajn.
ty jistě změníš mnohé, takoví lidé toho už dokázali. ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.