Bolí mě u srdíčka

1. října 2017 v 16:40 |  Články o životě a jak to vidím já

No vida, ta potvůrka depka už byla ve středu večer pryč a já se zase mohla smát a být šťastná. Jenže ve čtvrtek mě jako na potvoru přepadl zákeřný virus či krvelačná bakterie (nevím přesně, na tak blizoučko už nevidím moc dobře) a já z toho žádnou radost neměla…když jsem nemocná, tak to není ono, asi to znáte. Vylezla jsem z postýlky, protože jsem chtěla něco napsat a za chvíli tam zase skočím…musím se potit a popíjet bylinkové čajíčky.

Je to opravdu smutné.


Milá BM, stačilo tak málo….uznat že nemusíš mít vždy pravdu, nedělat ze sebe nejchytřejší a případně se malinko omluvit za to, že jsi nás některé bezdůvodně napadala a osočovala v komentářích, kde se řešilo, zda je SRS nezbytná pro splnění podmínky §29 OZ. Ale to ty zřejmě nedovedeš, asi potřebuješ mít pravdu za každou cenu, a omluvit se je pro tebe nadlidský úkol.

Také nevím kde jsi proboha přišla na to, že některá z nás, co o tomto diskutujeme, nechce jít na konverzi a vymýšlí si způsoby jak se tomu vyhnout. No jasně, jak říkám, jsi někdy doplantaná a překrucuješ fakta.

A s těmi záchodky…cítíš se dobře? Nemáš horečku? Snad tady nechceš naznačovat, že smíme chodit na dámské toalety až po SRS? Nebo že celou tu dvouletou anabázi podstupujeme jen proto, abychom mohly oficiálně na holčičí WC? Nebo co to mělo znamenat?

A nakonec tomu všemu dáš korunu a ještě budeš tvrdit o Lucce, že ona je ta, kdo má kastraci. Tvá nenávist k ní je patrná už poměrně dlouhou dobu, ale tady si to fakt přepískla.
Víš, nejlepší na tom je, že Lucka je jediná o kom vím s naprostou jistotou, že je žena…opravdu se vším všudy….což o tobě třeba vůbec nevím. Mé tvrzení, či tvrzení Lucky je zrovna tak důvěryhodné jako to tvoje že ty SRS máš, je to jen tvé tvrzení….nic víc.
To už by pak tady nikdo nemohl věřit nikomu.
Jasně, chápu, mohu tvrdit co chci, pro tebe jsem nedůvěryhodná osoba, protože dle tebe jsem nejen její dobrá kamarádka, ale….můj ty bože, třeba i milenka s kterou celé dny dovádím jen v posteli, protože je naprosto nemožné, abychom byly čtyři dny v jednom bytě a chovaly se k sobě jen jako kamarádky. Je to tak?

Ale ať již je to jakkoliv, tobě i komukoli jinému je po tom houbelec, já také nepátrám po tom s kým kdo co má…je to každé soukromá věc. A s kým se válíš v posteli ty? Mělo by nás to zajímat nebo je to tvá soukromá věc?

A vrátím se ke komentářům. Ty jsi nezveřejnila před časem jeden můj komentář a já nezveřejnila nějaké tvé a dokonce jsem nějaký smazala. A to hlavně proto, že zveřejněním tvých komentářů by se zase rozpoutalo emoční peklo…a o to tady málokterá stojíme.

Tvé vidění a vnímání trans scény a trans problematiky je jiné než mé…v tomto směru si nikdy moc rozumět nebudeme….ale to nám určitě ani jedné nevadí. Ty mi můžeš být ukradená, já zase tobě, takže je to vyřešeno.


A ještě něco pro dokreslení.


To bych nevěřila, že jsou tady takové nechutné trans osoby, jímž se hnusí trans holky, které mají vztah (nebo jim nevadí přátelství) s tzv "transkomilem". Jak krásné slovo. Transkomil je vlastně každý, kdo o nás ví co jsme byly nebo co jsme zač, a má o nás zájem…jedině osoba která nás bezvýhradně považuje za biologické ženy, transkomilem nemusí být.

Ale pokud se podívám vpravo či vlevo, tak většina z nás má, nebo někdy něco měla s "transkomilem". A je na tom snad něco špatného??
Trans opovrhuje muži (nebo i ženami) kteří jsou na trans nebo jim trans nevadí….teda to je fakt super.


A také bych nevěřila, že jsou tady trans potvory, které pohrdají těmi z nás, jenž se rozhodly pro tranzici až po 40, nedej bože po 50 - to musí být naprosto úchylné transky a asi to nemají v hlavě v pořádku. Do Bohnic s nimi! A já, jako nejstarší trans osůbka musím být mnohým trnem v oku….no a ještě jsem si dovolila být tak šťastná a milovat svůj nový život…prostě něco neslýchaného.
Ty trans potvory si o nás myslí, že jsme po těch mnoha letech vylezly z jeskyně či z nory a najednou si uvědomily, že jsme ženy a chceme být ženy…jen si nad námi odplivnout.

No tedy…že bychom si stanovily nějakou věkovou hranici? Co tak třeba 21? A nad tuto hranici šmytec, smůla….dožij si ten život v cizím těle jak chceš…přece se to dá vydržet, ne?

Jistá osoba tvrdí…já už to věděla v pubertě, že jsem v cizím těle a ve 30 jsem začala s tranzicí, ale vy co jste si to uvědomily ve 40 či 50 jste padlé na hlavu.
No, já nevím jak kdo četl třeba můj příběh, ale já když to říkala před pubertou rodičům, tak jsem byla bita jako žito a málem skončila na psychiatrii….a to bylo v době, kdy ta jistá osoba ještě vůbec nebyla na světě a spermie odpovědná za její život byla ještě v jiné galaxii.


A také bych nevěřila, že jsou tady trans čarodějnice, které zesměšňují blogy jiných trans holek a některé se chlubí, jak jen ten jejich blog je super a jak nemají vysokou návštěvnost.

Vlastně se ani moc nedivím, že tolik holek už zrušilo své blogy, protože někdy to tady je vážně k pláči.


Mějte se hezky,

Niki




A ještě dodatek od Lucky


Nebudu tu psát jak se SRS provádí v Motole, neb nic o tom nevím a nejsem z modrého světa abych to dělala.
U druhé operace pan doktor Vřeský neposouvá poševní vchod ani samotnou vaginu, proč by to dělal, toto už je pevně dáno po první operaci a není na tom nic zlepšovat, dělá spíše jen menší vnější úpravy, úpravy spíše estetické. Takže po druhé operaci se pochva nezmenší ani nezvětší, toto je dáno už první operací.
Spíše jen doladí případné nedostatky a hlavně vymění fantom za nový a čistý. Fantom odstraňuje po dvanácti dnech, den před propuštěním domů.
Fantom je tvořen stočenou gázou a pevně ovinut zřejmě obinadlem, každopádně má povrch obvazu a je opravdu pevný tvrdý a drží tvar. Není tvořen molitanem a prezervativem, jak se snažila dělat moudrou ta z modrého světa.
Jak to mají po operaci jiné to nevím, já mám rozhodně větší rozměr než byl ten původní, jak to pan doktor Vřeský udělal netuším, ale je to tak. Mně jen řekl že záleží i na pružnosti kůže. Nechci lhát a nebudu tvrdit že jiná musí dopadnout stejně, to nevím, možná může a nebo nemusí.

A není pravda tvrzení spekulantky z modrého světa, že orgán po první operaci kvůli převazu neuvidíte.
Doktor Vřeský dává pouze vrchní krytí přelepené páskou a zkontrolovat si stav svého orgánu můžete hned jak se vzbudíte, nejlépe vlastním zrcátkem.
Krytí vám vymění kdykoli bude špinavé, nebo požádáte o jeho výměnu z důvodu znečištění krví.
Tedy žádné převazy, pouze krytí po celý pobyt v nemocnici. Doporučuji, pokud vám to sami nenabídnou, vyžádat si po pár dnech síťované kalhotky, aby se krytí lépe vyměňovalo, můžete i samy po každé toaletě či při sprchování.

Spekulace a výmysly některých osob /osoby/, které údajně nesaháme ani po kotníky, která o tom ve skutečnosti vůbec nic neví, mě vážně zaráží, i když vlastně nepřekvapuje.


To, že o mě pisatelka blogu (z modrého světa) šíří pomluvy, už jsem si zvykla, třeba právě to, že já mám kastraci a ne SRS operaci, nad tím už se ani nepozastavuji. Rozeznat pindíka od vaginy snad umím, netuším jak ona.
Ale co mě překvapilo bylo to, že tvrdí že konečně mohu navštěvovat dámské toalety.
Co to vypovídá, že před operací pohlaví/ bůh ví jakou/ tedy navštěvovala toalety pánské, že k návštěvám dámských toalet potřebuje úřední potvrzení že je žena, jinak by jí z dámské toalety vyprovodili, nejspíš ano.
Tak to jí lituji, pokud je na tom vizuálně tak špatně. Ale každá jsme jiná, nikomu se neposmívám.
 


Komentáře

1 Michaela Michaela | 1. října 2017 v 17:11 | Reagovat

Niki, něco málo jsem věděla, ale že to bude článek ostrý jako břitva, jsem netušila.

Ale vydrž to a neukončuj svůj blog, to by ty zlé měly radost.

2 TS Ženská. TS Ženská. | 1. října 2017 v 17:53 | Reagovat

jako rozum zůstává stát.

Transkomil je každý kdo miluje trans osobu.
kdyby mu vadilo že je trans, nemohl by ji milovat.

jedině že to neví, ale jakmile se to dozví a nevadí mu to, stává se transkomilem.

podle BM je ten co miluje trans osobu tedy jako úchylný nebo co.
proč, považuje se snad ona za něco ujetého a odpudivého, jinak to prostě nechápu.
a že mají někteří muži rádi malá či velká prsa, hubené nebo plnoštíhlé holky, nebo holky co se neholí, či mají účes na ježka atd. to jsou taky úchyli.
nebo muži co jsou na kluky, nebo třeba BI.

a to jako tihle muži jsou do vztahu špatní, nebo jak O_O

bože bože. :-?

3 TS Ženská. TS Ženská. | 1. října 2017 v 18:04 | Reagovat

a mimochodem BM, xenofobem jak mě poslední dobou nazýváš, není člověk který nerozumí, nebo nechápe jednoho konkrétního jedince, či dva jedince.

xenofob jsi ty, která nechápeš či opovrhuješ nějakou skupinou, pro tebe třeba odlišnou.
jako holky bez SRS, nebo ti transkomili. ;-)
ale to doufám víš, když máš to nadprůměrné IQ.

4 Danuška Danuška | 1. října 2017 v 19:04 | Reagovat

Uf, tak já taky.

Také žiju s transkomilem, protože to o mně ví že jsem trans žena, oúúúééé, bože  zabte nás za tu nechutnost, za to provinění se proti společnosti...

Dekadentní a nepřizpůsobivá a neposlušná budu natruc ještě více. :-D

5 TS Ženská. TS Ženská. | 1. října 2017 v 19:36 | Reagovat

[4]: no fůůůj, jak můžeš, a zrovna ty Danuš :-? :D  :D  :D

6 Zuzka Zuzka | 1. října 2017 v 20:08 | Reagovat

Tak já se také přidám. Také mám transkomila❤

7 TS Ženská. TS Ženská. | 1. října 2017 v 20:22 | Reagovat

[6]: sodoma gomora,

na hranice, pokud plavou. :-D

8 Niki Niki | 1. října 2017 v 20:53 | Reagovat

[6]: No a já vím, že je to velký sympaťák...na mě udělal dobrý dojem. :-)

Doufám Zuzi, že vám ten vztah dlouho vydrží. :-)

9 TS Ženská. TS Ženská. | 1. října 2017 v 21:36 | Reagovat

ne, je to vážně xenofobní nesmysl.
pokud jsme ženy a já myslím že snad jsme.

to je jako s pohrdáním a urážkou někoho nazývat černomilcem, nebo asiatomilcem.

nevím že by černošky či asiatky mluvily o běloších pohrdavě, pokud se jim líbí právě ony. jako že fuj úchyláci.

já to vážně pořád nechápu. O_O

10 Zuzka Zuzka | 1. října 2017 v 21:48 | Reagovat

[9]: tak to nejseš sama kdo to nechápe.

11 TS Ženská. TS Ženská. | 1. října 2017 v 22:25 | Reagovat

mimochodem. já tomu dříve také nevěřila, než přišel Ezechiel s tím že to jde a jednu takovou zná.

po přečtení znění zákona jsem uvěřila.

// Změna pohlaví
člověka nastává chirurgickým zákrokem při současném znemožnění reprodukční funkce a
přeměně pohlavních orgánů.//

tak znemožnění chirurgickým zákrokem reprodukčních funkcí, je jasná.

co je přeměna pohlavních orgánů, kdy přesně už nastává a v co má být přeměněn.

přerušení spermovodů u MTF, či vložení tělíska u FTM, sice reprodukční funkce znemožní,chirurgický zákrok to je, ale přeměna orgánu to není.

ovšem kastrace, tedy odstranění varlat, nebo odstranění dělohy, přeměna orgánu rozhodně je.

sice částečná, jelikož ale není přesně definovaná, tak prostě je.

nikde není napsáno v co má být konkrétní orgán přeměněn nebo jak má být přeměněn.

žádné u MTF v neovaginu, nebo u FTM ve faloplastiku.

ano, vyložit si to možná může každý různě, ale že znění zákona není konkrétní, v co má být orgán přeměněn, nebo jak má být přeměněn, mě nikdo nepřesvědčí. není to tam. ;-)

12 TS Ženská. TS Ženská. | 1. října 2017 v 22:58 | Reagovat

jo chápu a beru pokud některé nechtějí SRS, ale chtějí uznanou změnu pohlaví, že jdou na kastraci.

já bych na ni nešla z několika důvodů.
podle mého je to jen zohavení orgánu.
navíc bych tím splnila hnusnou podmínku zákonodárců, že to uznají pokud mě vykastrují.
z jakého důvodu a jakým právem po nás někdo chce znemožnění reprodukčních funkcí.
aby jsme neměly děti, a co ty co už děti mají.
nebo že už nemáme právo se množit.

o naše zdraví jim nejde, to by bylo HRT podmíněno kastrací, což není.

není to ani podáno tak, že operativní změna pohlaví má za následek znemožnění reprodukčních funkcí, či nedílnou součástí operativní změny pohlaví je znemožnění reprodukčních funkcí.

ne, je to, nechte se vykastrovat jako úchyláci a mi vám to uznáme.

tak zadarmo bych jim to tedy nedala, fakt ne. :-?

13 Vlaďka Vlaďka | 2. října 2017 v 1:28 | Reagovat

[9]: Co máš z toho, já taky ne.

14 Niki Niki | 2. října 2017 v 6:43 | Reagovat

Nás, MtF holek může být v ČR tak kolem 500-1000, což je opravdu malá komunita, mohu li to tak říci. A jelikož se jistým způsobem lišíme od běžné populace, chceme od těch ostatních, aby nás nejen tolerovali, ale vnímali jako sobě rovné, projevovali nám úctu a chovali se k nám jako k ženám.
Že to chceme po ostatních, je naprosto v pořádku, ale my se někdy nemůžeme snést ani mezi sebou a hádáme se jako pavlačové babky...mnohdy tam schází pochopení, úcta a srdíčko na pravém místě. :-(

Měly bychom si v rámci možností vzájemně pomáhat, sdělovat zkušenosti, povzbuzovat se (protože mnohé jsou v nelehké situaci) a ne se vyvyšovat jedna nad druhou a ohrnovat nos nad těmi ostatními. :-)

A pokud je nablízku osůbka s kterou si rozumíme a která nás má ráda, tak je snad jedno zdali to je asiat, černoch nebo někdo tělesně postižený....je jedno zdali to je "transkomil", gay nebo klavírní virtuoz...je jedno zdali má 20, 30 či 40. :-) :-) :-)

15 Niki Niki | 2. října 2017 v 7:03 | Reagovat

[9]: [10]: [13]:

Holky, můj malý soukromý názor . Některé z nás, které se cítí být (a třeba i jsou) naprosto dokonalými ženami, si myslí, že by bylo pod jejich úroveň se zahazovat, seznámit či mít dokonce vztah s osobou spadající do kategorie "transkomil" a vztah hledají u osob, které je vnímají jako cis ženy a nemají ani stín podezření, ani potuchy o tom, kdo vlastně ve skutečnosti jsou nebo kým byly.

Jestli to pak případný partner či partnerka nepozná ani po několikaletém společném soužití...tak to klobouk dolů.

16 TS Ženská. TS Ženská. | 2. října 2017 v 8:48 | Reagovat

[13]: tebe BM na blogu právě vymáchala taky :-D

hele hele, jak BM najednou vadí když jsem jí napsala že jsem možná více žena než ona.

ale že se tu půl roku povyšuje nad druhé, že ona už je žena a ty co jsou jen na HRT o tom ví prd.

že já nikdy SRS mít nebudu, a nikdy nebudu žena protože budu mít pořád pindíka. zatím co ona už žena je.

a že já napsala článek o obranných prostředcích na sebeobranu, podle ní tak chlapské.
ale když reaguji že každá holka neumí zmlátit chlapa holýma rukama jako ona.
to už se jí nelíbí.

o tom proč se zrovna mě operace tak protáhla věděla totální houby, ale musela se chlubit a pořád se dělat lepší, že ona žena je, zatím co já ne.
to bylo v pořádku.

jak si po své SRS ovšem dovolím napsat opak, strašně se cítí dotčená.

a ano BM dovolím si srovnávat se s tebou, a proč ne, v čem si tak lepší.

je to jedno.
své pomluvy a překroucená fakta, či totální bludy bude psát dál.

já jsem jí vyhrožovala že jí dám k soudu.
jo, už ale zapomněla dodat, že napsala článek kde veřejně šíří pomluvu a nepravdu že já mám kastraci.
a že to byla reakce právě na tohle.

ten člověk má pokroucenou realitu, o tom žádná.

17 TS Ženská. TS Ženská. | 2. října 2017 v 9:12 | Reagovat

vážně není pravda že po první operaci penilní inverzí, musí být poševní vchod nepřirozeně umístěn.
možná v motole ano, to netuším.

záleží na tom kde ho operatér udělá už při první operaci, to je vše.

doktor Vřeský tohle dělá na hotovo už při první operaci, a rozhodně nic není nepřirozeně umístěno. poševní vchod je tam kde má být.

což mi jistě potvrdí i další holky co u něj byly v poslední době.

18 TS Ženská. TS Ženská. | 2. října 2017 v 10:12 | Reagovat

svůj blog mažu.
protože některým transdementům, budou blogy od Trans osob ležet v žaludku pořád, ad jsou o čemkoli.

kdyby to byl blog o motýlech, budou ho pomlouvat a trollit na jeho účet stejně.

magoři co už neví čím druhé napadat a jak pomlouvat a shazovat.

trans osoba co o sobě tvrdí že je lepší a mezi trans už nepatří, má super trans blog.

blogy jiných co o trans tématice nejsou, jí nejspíš leží v žaludku. jo chápu.

psychopat.

19 Niki Niki | 2. října 2017 v 10:26 | Reagovat

[18]: Bože, Luci, to snad neuděláš. O_O

Na nějaké kecy a posměšky se můžeš vykašlat....jsi jaká jsi...a také jsi v mnoha ohledech lepší než ty, které mají nemístné poznámky.

Komu se tvůj blog nelíbí, tak se na něj nemusí dívat...nech ho pro nás, jenž na něj chodíme a líbí se nám. :-)

20 TS Ženská. TS Ženská. | 2. října 2017 v 10:41 | Reagovat

[19]: už se stalo.
byl to obyčejný blog, založený v domnění, že ten snad už žádné transfobní trans osobě v žaludku ležet nemůže a nebude.

bohužel, i ten musel být transfobní trans osobou propírán a pomlouván na jejím transfobním super trans blogu.

takže z něj udělala trans blog. bohužel.

21 Niki Niki | 2. října 2017 v 10:49 | Reagovat

Kristepane...Luci, tys to vážně udělala. ???

Trochu jsem si pobrečela, proč to nepřiznat a také mě na chvíli zaplavila vlna smutku....smutku nad tím, že na světě budou vždy existovat nenávistní a pokroucení lidé, kteří si mnohdy nevidí ani na špičku nosu. :-(

22 GGray GGray | 3. října 2017 v 9:51 | Reagovat

[11]:2. Jde o tyto chirurgické zákroky:
a) Female-to-male: mastektomie (redukční mammaplastika), hysterektomie, oboustranná ovariektomie,
metaidoioplastika, faloplastika, scrotoplastika a urethroplastika.
b) Male-to-female: orchiektomie, penektomie, vaginoplastika, klitorideoplastika a labioplastika.
https://www.mzcr.cz/Legislativa/dokumenty/vestnik-c8/2012_6865_2510_11.html

Vyhláška nemá až takovou právní váhu. A současný NOZ neodpovídá rozsudkům evropského soudu. Btw bluemoon na daný rozsudek Evropského soudu podle kterého první tg, která(ý) si udělá kolečko přez českou-eu justici získá doklady na preferovaný gender bez operací referovala AFAIK Jako prvni na .cz transinternetech

Například u tg mužů, kluků se samotná hysterektomie běžné používá (aby se nemnožili; jinak je jim platná jak mrtvému zimník ) a žádné vášně to nevyvolává. Paradoxně když se .cz tolik ohání odporem k továrním genitáliim, tak trans klukům třeba vagínu nechce nikdo ani odoperovat. Dělá to jeden gynekolog na vinohradech a ještě za úplatu. Nikde jinde to delat nechtějí, protože je to dost složité a rizikové.
Tak moc nechápu proč ten dvojí metr. Proč prostě v .cz stále vzbuzuje takové vášně, uznání genderu bez sterilizace, když ve vyspělých zemích to jde dlouho, nebo samotná orchirektomie? Máslo na hlavě? Nutnost potvrzovat si vlastní gender arbitrárním zásahem, přechodovým rituálem?

23 Grey Grey | 3. října 2017 v 15:11 | Reagovat

[12]: jako podmínka je to nepříjemné, a vzhledem k rozsudkům evropského soudu už vlastně irelevantní. Nicméně že zdravotního hlediska to může být pro dost trans žen poměrně rozumná volba. Jenom se zbavit zdroje testosteronu.

Klukům se dá jednoduše testosteron, ten sám o sobě zablokuje produkci E. Eventuálně v naprosté většině případů účinky E přebije.
U tg ženy je endokrinologie daleko složitější. Relativně vysoké dávky E sice sami o sobě potlačí produkci Testosteronu, ale ne úplně. A teď tu můžeme ke každému antiandrogenu opisovat půl Wikipedie proč je daný antiandrogenu svinstvo a proč není úplně nejlepší nápad ho užívat celoživotně třeba 40 let.
Pokud si tg žena nechá zdroj T a že zdravotního důvodu bude muset HRT vysadit vrátí se jí testosteron v plné síle.  
Máte taky holky co jsou (téměř) úplně asexuální.neodvozuji svoji identitu jen z tvaru a velikosti genitálií. Nechtějí riskovat, že se neproberou z narkózy. Btw ono je taky dost případů kdy SRS nejde že zdravotního důvodu provést, je extrémně riziková Nechtějí riskovat vážně komplikace, které se u srs dějí, i když o nich nechcete slyšet. A asex holka taky nebude nadšená z každodenního napíchnutí na dilatátory.

Úřední identitu dnes získá první která se proti rozhodnutí matriky odvolá přez národní výbor, správní soud, US, EU. Čistě ze zdravotních důvodů může být orchi ne nutná ale velmi rozumná volba. Jinak tu pořád direktivně určujeme ženám co mají dělat se svým tělem.

24 TS Ženská. TS Ženská. | 3. října 2017 v 16:17 | Reagovat

[22]: juj juj, zase plácáš.
a co pouhá potřeba že jako žena chceš mít ženský orgán, ta tě nenapadla.
tak jako muži chtějí mít penis, nebo kolik mužů znáš co by chtěli mít vaginu.
, respektive kolik cis žen by se chtělo probudit s mužským orgánem.

orgán je snad součást těla a součást daného pohlaví.

že to některé či někteří můžou cítit jinak, jim já neberu, ale povětšinou to takto je.

tak proboha jaké dokazování, je normální že žena má vaginu a muž penis.

to můžeš potom brát jako dokazování celou přeměnu, když na těle nezáleží.

a proč chtějí ženy prsa, kvůli dokazování si, a proč hezkou tvář a ženskou postavu, kvůli dokazování si.

plácáš, vážně.

25 Niki Niki | 3. října 2017 v 16:30 | Reagovat

[22]: Eze....to MZ vydalo jen jako doporučený postup, závazné to určitě nebude a zřejmě je jen na chirurgovi, jak to celé pojme.
Stejně, dle všeho, by mohly být brzy zase nějaké změny. O_O

26 TS Ženská. TS Ženská. | 3. října 2017 v 16:47 | Reagovat

jinak. ono se to zase musí chápat tak, že v zahraničí si tuto operaci musí často TS osoba hradit z vlastní kapsy. někdo na to nebude mít nikdy a další na to musí třeba léta šetřit, a tito lidé by po celou dobu měly doklady pohlaví kterým se být necítí.

proto někdy nejde tak úplně srovnávat zahraničí s námi, kde na tuto operaci jako TS osoba máš nárok z pojištění a ze zákona.

27 Grey Grey | 3. října 2017 v 18:48 | Reagovat

V [11]: píšeš, že není definováno co je "přeměna pohlaví". Je to definované. Proto tady dohledavám primární zdroj aby sse tu nešířily další transpohadky jako se stále ještě šíří, že samotná orchi/ hysterektomie nestačí.

Orchirektomie/hysterektomie byla, je a bude legální a legitimní možnost.

[25]: metodické pokyny ministerstva mají závaznost cca vyhlášky podzákonné normy. Určitě není možné aby vám doktor tvrdil že nejde něco co je v doporučených postupech. Pokud si necháte na zakázku ušít něco co se výrazně odlišuje od doporučených postupů, pak z toho bude velmi zajímavá právní bitva zda to je lege artis postup, zda je to uznatelné podle NOZ (i když to už je v podstatě irelevantní viz víš e)

28 Grey Grey | 3. října 2017 v 19:45 | Reagovat

[24]: My se nebavíme o ženách které penis nemají a strašně ho chtějí. I když i takové cis ženy asi jsou. Lidi jsou divný ;)

Bavíme se o ženách které k penisu a zdroji testosteronu přišli bez jakéhokoliv vlastního přičinění a teď přemýšlí co s tím.

Argument, že když nechce vaginu tak není dost žena, by ještě šel použít když by se šlo ráno jednoduše probudit s biologicky identickými pohlavními orgány požadovaného pohlaví.

[12]: píšeš že orchi žádný zdravotní benefit nemá, má. Žena může vysadit androcur což je docela velký svinstvo. Viz příbalový leták, a pokud musí ze zdravotních důvodů vysadit E tak nebude za 14 dní vypadat jako loupežník. Zjednodušeně.

Pokud se rozhodne, že současná úroveň SRS je pro její zdraví příliš velká loterie s nejistým vysledkem, tak samotná orchi je legální a legitimní možnost. A nechápu proč za to má být holka kritizovaná.

A například u těch asex žen v podstatě nemáte ten benefit, jenom riziko.

29 TS Ženská. TS Ženská. | 3. října 2017 v 20:08 | Reagovat

[27]: 26 je reakce na nepotřebnost jakékoli operace u změny, že v zahraničí už to jde.

a ve 22 potřeba dokazovat.

jenže to je nevědomost, většina holek absolutně netuší jak to mají kluci, protože se o to nezajímá.

ale pokud se nepletu Veselý nabízí i možnost s odstraněním vagíny, ale říká že jsou po čase problémy s močením.

a to že si SRS chceme dokazovat gender, už jsi psal i dříve ;-)

ne, většina to bere prostě jako samozřejmost ženského těla.

30 Niki Niki | 3. října 2017 v 20:40 | Reagovat

[27]: Já to myslela jinak. Že MZ sice doporučuje u MtF celkovou rekonstrukci, tedy SRS...ale chirurg může, po dohodě s pacientkou, provést jen orchiektomii a splní podmínku §29.

31 Grey Grey | 3. října 2017 v 21:36 | Reagovat

[30]: MZ nedoporučuje vaginoplastiku jako "lepší" možnost. V tom doporučení jsou všechny možnosti rovnocenné.
Z textu je to naprosto jasné.

[29]: kluky uvádím jenom kvůli dvojímu metrů co se používá u nich. Kluci s vagínou nikomu nevadí, ale holku bez srs sežerete zažíva.

32 TS Ženská. TS Ženská. | 3. října 2017 v 21:37 | Reagovat

proč si vymýšlíš.
nikde a nikdy jsem nepsala, že TS co nechce SRS / vaginu/ není dost žena, tohle nesváděj na mě ale na ty co to opravdu tvrdí.
nepodsouvej co jsem neřekla.

jen ti píšu důvody nás co SRS máme a chtěly jsme.
není to dokazování genderu.
a i cis žena kdyby se narodila s vaginou i penisem, si ten penis velmi pravděpodobně nechá odstranit, a bylo by to bráno jako vrozené tělesné postižení, a já v tom u TS nevidím nic jiného.

pokud to některé nechtějí, je to čistě jejich osobní věc a já do toho nikomu nemluvím, je to jejich tělo.

vždy jsem říkala že i holky s penisem jsou holky, každá TS holka jsme se s ním narodila, a cítili jsme se jako holky.

já píšu za nás pro které je SRS
nezbytnost.

a nikde jsem nepsala že není kastrace při HRT prospěšná, nebo snad ano. kde O_O

ale že státu a lékařům nejde o naše zdraví.

nebo je snad kastrace podmínka podávání HRT, nebo že po půl roce či roce se s HRT může pokračovat jen po kastraci.

ne, HRT ti lékaři budou klidně předepisovat 10 let, i když nebudeš mít SRS ani kastraci.

takže důvodem kastrace není starost o naše zdraví, ale znemožnění nám se množit, a tohle prostě jako důvod hnus je.

takže, nepodsouvej a nepřekrucuj co jsem napsala.
nedomýšlej si pokračování vět které pokračování nemají.
jak to píšu tak to myslím, žádný podtext v tom nehledej. díky. ;-)

33 TS Ženská. TS Ženská. | 3. října 2017 v 21:49 | Reagovat

[31]: cooo, já holku bez SRS sežeru za živa.

bože už se vzbudte nebo se domluvte.
BM tvrdí že mám jen kastraci a SRS nechci :-D a že napadám holky s SRS

ty zase že holky bez SRS žeru za živa.

už se domluvte vy paka co mě z něčeho obvynujete, obojí fakt nejde.

/si připadám jak u debilů, vážně/ ;-)

34 Niki Niki | 3. října 2017 v 21:55 | Reagovat

[31]: Nerada se hádám a tohle jako hádku neberu, jen si nejsem tak jistá výkladem. Možná máš pravdu ty, možná i já...kdo ví.

No ale pokud by byly všechny možnosti rovnocenné, tak holkám by stačilo nechat si odstranit prsa.

Text doporučeného postupu.

V zájmu zajištění jednotného postupu při provádění chirurgických zákroků směřujících ke změně pohlaví
se vydává tento doporučený postup:

1. Chirurgickými zákroky směřujícími ke změně pohlaví transsexuálních pacientů se rozumí provedení chirurgických výkonů, jejichž účelem je dosažení změny pohlaví při současném znemožnění reprodukční funkce.

2. Jde o tyto chirurgické zákroky:
a) Female-to-male: mastektomie (redukční mammaplastika), hysterektomie, oboustranná ovariektomie,
metaidoioplastika, faloplastika, scrotoplastika a urethroplastika.

b) Male-to-female: orchiektomie, penektomie, vaginoplastika, klitorideoplastika a labioplastika.

35 TS Ženská. TS Ženská. | 3. října 2017 v 21:59 | Reagovat

ZJISTILA JSEM ŽE V TRANS KOMUNITĚ BÝT EMPATICKÁ A TOLERANTNÍ NEJDE.

PROTOŽE TUHLE MOŽNOST HLAVY TRANS LIDÍ NEPOBEROU.

KAŽDÁ SE MUSÍ PŘIKLÁNĚT K JEDNOMU NÁZORU A TEN DRUHÝ NAPADAT A ODMÍTAT.

JINAK V TOM MAJÍ OSTATNÍ TRANS GULÁŠ, V TOM CO TY CHCEŠ.

PROTOŽE TOLERANCE A POCHOPENÍ TĚCH CO TO CÍTÍ JINAK, SE TU PROSTĚ NENOSÍ A NEPŘIPOUŠTÍ.

PROBOHA SVATÉHO, KOLIKRÁT TO MÁM PSÁT.
JÁ SRS CHTĚLA A MÁM JI.
A JE MI JEDNO CO KTERÁ CHCE A CO DOLE MÁ, JE TO JEJÍ VĚC. A ŽÁDNOU KVŮLI TOMU NESHAZUJI A NENAPADÁM, ANI NEŽERU///// ZA ŽIVA.

JE TO KAŽDÉ OSOBNÍ A SOUKROMÁ VĚC.

STAČÍ TO TAKTO. :-x

36 Niki Niki | 3. října 2017 v 22:09 | Reagovat

Skáču do postýlky, jsem unavená z toho boje s bakteriemi a viry....pokračujeme zítra. :-)

37 Grey Grey | 4. října 2017 v 0:21 | Reagovat

[34]: KLUKŮM  nestačí samotné odstranění prsou. Protože nesplňuje podmínku strlerilizace a mohli by se množit.

NOZ určuje podmínky pro úřední změny. Neurčuje které výkony se mohou provádět. V tomto je nadřazený 373/2011 Sb. Zákon o specifických zdravotních službách - Zákony pro lidi V tom je opsáno to samé bez "přeměně pohlavních orgánů" tuhle větičku tam přidala lidová tvořivost poslanců Ústavního výboru. V podstatě je právně irelevantní.

Zákon o spec. Zdrav. Služ. Spolu s metodickým pokynem MZ zajišťuje, že jde jakékoliv operace kvůli TG provádět.
Samotná mastektomii jde tedy provést, ale nesplňuje podmínku strlerilizace v NOZ.
Obecně to ukazuje právní chaos v TG právu. Protože když by došlo k lámání chleba co už je dostatečná operace, tak v 373 to napsáno není a upravovat vyhláškou něco co jde nad hranici Ústavního práva by stejně neprošlo.

Právní cvičení s NOZ je stejně v podstatě zbytečné, protože evropský soud už v konkrétním případě zatrhl podmínku sterilizace Franci a každý další stát EU tam dopadne úplně stejně jakmile se na něj někdo obrátí.

PS. Nutno dodat, že zákonodárci v od počátku věděli že tím NOZ jdou na hranici práva EU a jejich hlavní snahou bylo výmyslet poměrně sofistikovanou konstrukci aby až jim ten paragraf EU nebo ÚS sestřelí nemuseli vyplácet reparace (viz důvodová zpráva k NOZ)

38 Niki Niki | 4. října 2017 v 6:43 | Reagovat

[37]: Tady došlo k určitému nepochopení textu a toku našich myšlenek....jasně, že klukům nestačí mastektomie, aby splnili zákonnou podmínku, to máš pravdu. Současná legislativa je jaká je a pokud se někdo neobrátí na soudy, které by mu daly nakonec za pravdu, že operativní zákrok (tak jak byl doposud vyžadován) není nutný, tak praxe prozatím zůstane stejná.

Tady by se dalo ztratit ve všech těch vyhláškách, nařízeních, zákonech a paragrafech, a bohužel tam občas schází naprosto jasná formulace, aby se minimalizovala možnost chybného výkladu.

A říkala jsem si...proč vlastně tady tak zevrubně probíráme tuto konkrétní problematiku, když se mne a většiny holek, co chceme SRS, vlastně netýká. Ale zase si říkám, ač se nás na první pohled opravdu netýká, tak přece jen to není tak úplně pravda.
Dokud nebudeme mít všechno za sebou, může se cokoli nepředvídaného přihodit a mohou nastat komplikace různého druhu.
A také tady bude možná pár holek které nechtějí postoupit konverzi, ale "F" v občance by chtěly.

No nic, myslím že bychom to téma mohli uzavřít....čas ukáže jak to bude dál a co se bude dít. :-)

39 TS Ženská. TS Ženská. | 4. října 2017 v 8:31 | Reagovat

[38]: ono to téma nemusí být důležité pro nás, pro mě už vůbec ne.
ale jsou tu a vždy budou lidičky, které toto řešit budou, chtějí, či musí.
a co si budeme povídat, převážná část v tom pořád nemá jasno jak to je, či se šíří bludy a nepravdy.
za rok to může být zase jinak, takže tohle téma bude vždy aktuální.
a hlavně, pro některé lidi velmi důležité.

40 Niki Niki | 4. října 2017 v 9:00 | Reagovat

[39]: Luci, napsalas to velice dobře a já ti dávám za pravdu...vždy to bude pro nějaké holky (či kluky) aktuální, i když se třeba změní legislativa a vše půjde snadno bez současných otázek a komplikací.

Pokud se ale neobjeví nějaké nové důležité informace, tak by to prozatím mohlo stačit...nikdo se ani na nic neptá. O_O

41 Kristýna Kristýna | 4. října 2017 v 11:36 | Reagovat

[20]:
Húúúú. A kde jako budou tipy na hodinky, kabelky a další nezbytnosti? :-(  O_O

42 TS Ženská. TS Ženská. | 4. října 2017 v 14:33 | Reagovat

[41]: to netuším, babo rad.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama